úterý 11. června 2013

recenze: anatomicals deep cleansing mud mask

Ahoj,
tak jste se konečně dočkali slibované recenze :-) Celé balení masek jsem vám ukazovala TADY a dnes se podíváme na zoubek první z nich. Hloubkově čistící bahenní maska byla jasná volba! Snad každá z nás touží mít obličej bez chybičky...
Balení je k sežrání! Na druhou stranu mě trošku děsí, protože mám tu zkušenost, že když něco vypadá až moc pěkně, většinou to ve finále stojí dost za nic...
Teď budu trošku předbíhat, ale v podstatě souhlasím s popiskem na druhé straně balení. Na obličeji cítíte, jak maska "pracuje". Po smytí masky je obličej jemňoučký jako dětská prdelka, matný (ne vysušený!!!), ale zároveň prozářený, čistý... Ale nemůžete čekat, že vás maska nadobro zbaví všech černých teček. Troufám si tvrdit, že to nedokáže žádná. Dost mi pomohla ve "vyléčení" pár pupínků, pleť tak celkově zklidnila. Má očekávání tedy splnila a moc se těším na ty dvě další :-)
Jinak balení má 15ml a já masku použila 2x. Určitě by vystačila i na tři použití, ale já jsem na tohle dost lempl, tak jsem si radši nanesla na podruhé větší vrstvu, než abych na masku zapomněla a pak ji vyhodila...
Máte tip na nějakou opravdu dobrou masku?

6 komentářů:

  1. ta maska vypadá docela dobře, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lushí masky jsou super. Nejlepší je podle mého Zelinka:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano od Lushe jsem taky měla a byla jsem s ní velmi spokojená. Ale tahle maska podle tvého popisku vypadá taky dobře, taky mám vzoreček, tak se těším až ho zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  4. jéééé ty jsi hezky zelená V.B.

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji za krásné komentáře! z Lushe určitě nějakou vyzkouším... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. I am really impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog.

    Is this a paid theme or did you customize it yourself?

    Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice blog like this
    one these days.

    My web page - free music

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥