sobota 28. prosince 2013

favourites: PODZIM

Výlety a školní povinnosti mi ukradly spoustu času. Ničeho nelituju, byl to krásný a úspěšný podzim. A tady jsou moji podzimní oblíbenci:

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA
  •  opět jsem se vrátila ke gelu na obočí speed brow od benefitu - obočí je rám obličeje a takováhle malá vychytávka dokáže úplně změnit váš výraz a dotáhnout celý make-up k dokonalosti
  •  Watt´s up! a zazáři nejen v září - benefit kosmetiku zbožňuju nejen pro jejich úchvatné obaly, ale hlavně kvůli jejich kosmetickým vychytávkám! tenhle rozjasňovač je úplně dokonalý, nádherně prozáří a díky houbičce se s ním i skvěle pracuje
  •  předpokládám, že každá z nás napodzim bledne (pokud tedy nechodíte do solárka nebo si neužíváte prodloužené léto v teplých krajinách), tvářenka je proto nutnost a já zrovna používám tu od Fleur de Santé odstín Soft peach
 OSTATNÍ KOSMETIKA
  • Sensibio H2O od Biodermy je zpět v mé výbavě - momentálně jediná, která mi mou pleť ještě více nedráždí...
OBLEČENÍ
Body
  • BODY - nosíme je jako malé děti, pak je praktičtější přejít na něco, co se rychleji sundavá :-), ale že opět přijdu na to, jak je to úžasná věc až ve dvaadvaceti? 
DOPLŇKY
  •  tenhle krásný řetízek jsem ulovila na garážovém prodeji, který se čas od času koná ve vedlejším městě, zkrátka vyndáte před garáž všechno, co už nechcete a prodáváte to kolemjdoucím za pár korun, které se pak pošlou na charitu, paráda!
ČINNOST/AKTIVITA
  •   po návratu z Chorvatska nás ještě trošku tlačili toulavý boty a tak jsme šli na Karlštejn, navštívili jsme Nelahozeves, Mělník, Plzeňskou ZOO, Český Krumlov, Hlubokou, malého tygříka v Teráriu Praha a procházky po okolí...
  •  se sestrou a kamarádkami jsme viděly muzikál Lucie aneb větší než malé množství lásky, s jinou kamarádkou jsme byly na Ladies Night, udělali jsme si procházku na první vánoční trhy...
KNIHA/FILM/SERIÁL/HUDBA/APLIKACE
  •  nemůžu nezmínit jeden úžasný houslový koncert a BioBlues, což byla úžasná bluesová akce na místě s naprosto dokonalou atmosférou 
  •  v kině jsem viděla film Lásky čas, který se mi moc líbil - romantický film s opravdu hlubokou myšlenkou - určitě doporučuji!
  •  a stále se vezu na vlně seriálu Grey´s Anatomy
  •  stáhla jsem si aplikaci Apetit s moc zajímavými sezóními recepty
JÍDLO/PITÍ
  •  k podzimu neodmyslitelně patří mošt, víno, svařené víno, zázvor, čaj... ořechy a jablka
  •  po dlouhé době jsme si dopřáli i pořádný steak, potěšil houbový kuba a pokud jste na sladké, tak v mělnické cukrárně mají ty největší dorty, co jsem viděla :-o :-)
CO SE U MĚ ZMĚNILO? CO JE NOVÉ? CO JSEM POZNALA A NAUČILA SE?
Mám o pár centimetrů kratší vlasy a učím se nosit kontaktní čočky. Zhubla jsem přebytečná letní kila. Jsem šťastná, že mám po svém boku někoho, s kým můžu všechno sdílet a tak o to radši poznávám nová místa. Z nových úhlů nahlížím na ty dávno známá a oprašuji staré věci, které najednou mají úplně jiný význam. Šíříme lásku a prohlubujeme rodinné vztahy. Po strašně dlouhé době jsem se vrátila k vytváření - adventní kalendář pro něj. A začala jsem se těšit na Vánoce...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥