čtvrtek 14. prosince 2017

TIPY NA VÁNOČNÍ DÁRKY / co se nám osvědčilo

Tohle video jsem točila na přání obzvlášť pro ty z vás, co řešíte vše na poslední chvíli. Ve videu vám představím věci, které se nám opravdu osvědčily a můžu vám je tak s čistým svědomím doporučit. Většinou se jedná o věci pro miminka a děti, na konci je ale i pár tipů na dárky pro dospělé. 

Je mezi mými tipy něco, co vás opravdu zaujalo a inspirovalo?

Odkazy na zmiňované produkty:
Chytrá opička Djeco Kartonová pokladna
LEGO 

4 komentáře:

  1. Opět luxusní tipy na dárky a moc jste mě inspirovala. Nejvíce mě zaujalo Djeco zmrzlinářství, protože přesně něco takového jsme sháněli pro dcerku.Dřeveně hračky máme nejraději a vaše tipy skvělé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Na Chytré opičce mají úžasné dřevěné hračky kromě Zmrzlinářství třeba i Pizzerii apod., ale u nás teda jasně vede právě zmrzlinka ;))

      Vymazat
  2. Moc fajn tipy. V Lidlu letos pořídil Ježíšek dřevěnou autodráhu, pizzu, puzzle s razítky a magnetický labyrint pro naše děti i synovce. Na knihy z edice Posviť na to si dělám zálusk, jen nevím jakou dřív- líbí se mi zahrada, země, lidské tělo i autoopravna 😂😂😂 Kvído Kvízy od Albi se mi také moc líbí i Hádanky a Povídačky na cestu, ty pořídíme dětem asi příští rok. Lvíčka od SKIPHOP jsme dnes vyhráli, tak je radost veliká 🤗, i když poputuje jinam, a třeba donese Ježíšek i nějaký ten vonný vosk od Yankee candle...

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem rada za typy na darky. V lidlu jsem taky pokoupila. A hrozne moc si preji svicku yankee,svicky jsou pro me krasny darek. Rikam to jeziskovi,tak doufam ze pozorne poloucha a prinese..i kdyz si nejsem uplne jista...:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥