pátek 27. ledna 2023

Leden - narozeniny a nemoc

Co si budeme povídat, taky jsem si tu aktivitu na blogu představovala jinak. Ale znáte to, už už si sedáte k pár řádkům a tu přiběhne jedno dítko, že má hlad. Tu dopere pračka, domyje myčka a je potřeba zamést. A tu přiběhne druhé dítě, že mu první dítě něco vzalo, schovalo, něco nechce dát... Pak už jen rezignovaně zaklapnu počítač a doufám v lepší konstelaci druhý den. A ono je to překvapivě úplně stejné. Teď si k sepsání článku sedám popáté. Ještě jsem ani nedopsala druhou větu a už u mě stojí Stella a fňuká, že by si dala řízek. Má dietu. Má smůlu. A já očividně taky. 

Lednový rozjezd se nám nicméně kupodivu podařil. Nový rok jsme strávili v přírodě. Na Šumavě. Zapluli jsme do systému jak briliantová náušnice do odpadu. Ne, nehledejte za tím žádný skrytý příběh. Jen jsem se snažila být originální a vtipná. Nejdřív mě to přirovnání napadlo s rybičkou. Teď už tu pět minut polemizuji nad tím, co je ve finále víc drsný. Já nosím v uších naštěstí perly jako královna Alžběta II. (všimli jste si? :)), takže náušnici s brilianty můžu klidně nechat plavat. :) 

 
Můj odhad, že se přes Vánoce všichni vyzdraví a bude od nemocí zase chvíli pokoj, byl bohužel správný tak napůl. Děti vydržely zdravé přesně 14dní. A tak se pomalu ale jistě rozplynuly všechny mé plány na romantické víkendy, slavnostní obědy, kulturní programy a kdejaké jiné další možnosti oslavy mých letošních narozenin. Narozeniny v lednu posledních pár let přestaly postrádat jakýkoliv smysl. Takhle! Ona to nikdy nebyla žádná výhra, ale od Covidu je to fakt marnost. 
 

Každopádně jsem neklesala na mysli. Teploty mělo od pondělí jen jedno dítě ze dvou. Šance alespoň na sobotní oběd tu ještě byla. V sobotu se s teplotami probudilo to druhé. Konec šmitec. Ale oba sedli hned ráno za stůj a tvořili. Výše vidíte pokus o narozeninové selfie s částí darů. Instantní štěstí. :)

Dostala jsem papírová srdce, jednorožce na špejli a papír přeložený napůl jako kniha pomalovaný pokémony. Kamil přinesl kytici a zákusky, abychom si ten den alespoň trošku přisladili. Pomyslnou třešničkou byl personalizovaný náramek Annika z eppi.cz s iniciály dětí. Šperk, který jsem si přála už dlouho. Je nadočekávání krásný, něžný, jemný, elegantní. Dojímá mě každý pohled na něj. Krásný tip třeba i na valentýnský dárek, mrk mrk.

Náramek jsem dostala v rámci barterové spolupráce s klenotnictvím eppi.cz. Šperk přišel krásně a precizně zabalený, usazený pěkně v teploučku a měkoučku na polštářku v krabičce na šperky, která ležela ve větší papírové krabici vystlané hedvábným papírem. Přišel bez ohlášení jako překvapení v týdnu před narozeninami. A už týden mi dělá společnost a radost.  
Snad jsou tedy tyhle skrz naskrz růžové narozeniny předzvěstí stejně krásného a růžového roku. Tolik bychom ho všichni potřebovali. 

JAKÝ BYL VÁŠ ZAČÁTEK ROKU 2023?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥