čtvrtek 4. června 2015

BABY BLOG: Tobíkova letní výbava aneb Jak přežít a hlavně si užít tropy

Ahoj!
Doufám, že už máte všichni po práci a užíváte si nádherného tropického počasí tak jako my. Tobík teda samozřejmě na sluníčko nesmí, ale to neznamená, že budeme zalezlí celý den doma. Činila jsem se a našla jsem pár prima věciček - takovou naší letní výbavu, díky níž neproleží léto jen ve stínu v kočárku, ale bude si moci aktivně užívat! Pokud teď tedy máte malé mimčo jako já, nezoufejte, mám pro vás tip na to, jak nejen přežít horké dny, ale hlavně jak si je společně užít ;)
Už jste se s miminkem sprchovali? Nebo ještě líp - už jste se společně koupali ve vaně? Ne? Tak to zkuste. Miminka vodu milují! A jestli zrovna to vaše ve vaničce pláče, je to nejspíš proto, že má hlad nebo je unavené. Rozhodně to nevzdávejte, stojí to za to!
Na feedo.cz jsem objevila tuhle úžasnou nafukovací vaničku pro miminka od narození do 1 roku hned mi bylo jasné, že tohle na léto na zahradě prostě nutně potřebujeme. Vaničku si ale můžete v klidu pořídit i do bytu, nezabere moc místa. Parádní bude i na cesty!
Pro malá miminka si nafouknete lehátko, na kterém se budou pohodlně rochnit. Větším dětem můžete lehátko srolovat a budou tak mít prima bazének!
Dnes napouštíme, takže recenzi očekávejte brzy. Více fotek pak průběžně na FB a IG.
Protože malé děti čůrají a kakají často a bez varování, vybrala jsem k bazénku ještě pleny do vody Little Swimmers od Huggies a Plenkové plavky od T-tomi (viz první fotka). Budeme je v bazénku poctivě testovat a dáme brzy vědět, jak nám vyhovují. 
Druhý tip je tahle paráda! Dětskou houpací síť Amazonas koala jsem kupovala ještě v těhotenství. To jsem prostě musela mít! Už jsem se viděla, jak ležím na dece a pohupuju vedle sebe miminko v síti. A konečně jsou tady ty teplé dny, kdy kolem sebe nebude muset mít huňatou deku jako na fotce a pořádně si jí užijeme. Doma totiž máme krásnou starou kolébku, takže pro síť zatím bohužel nebylo moc využití..
Koupila jsem jí od jedné maminky na mimibazaru, ale nedávno jsem, myslím. jednu zahlédla ve Feedo bazárku ;)
Máte vy nějaký tip na to, jak nejen přežít, ale hlavně prožít horké dny s miminkem?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥