úterý 23. června 2015

testujeme: Qalt Batole- prací prostředky pro dětské prádlo

Úkol zněl jasně: otestovat nové prací prostředky Qalt Batole. A tak jsme je podrobili té nejtěžší zkoušce. (Nejen maminky ví, jak se děti dokážou zřídit a že jistou dobu s věkem skvrny přibývají).
Qalt Batole Prací prostředek pro dětské prádlo, Qalt Grand Čistič na skvrny, Qalt Batole Balsam Aviváž, Qalt Batole Sensitive Tekutý prací prostředek pro dětské prádlo


Začnu tradičně od vzhledu. Popravdě na mě působí dost zastarale a asi by mě tohle balení v obchodě vůbec neoslovilo. Ale tak všichni chápeme, že v tom kouzlo úspěchu netkví.. Prací prášek i tekutý prací prostředek už mám téměř vypotřebovaný, tak se pojďte podívat, jak obstály v mém jednoduchém testu.

TEST Č. 1:
Čistič má praktický kartáček, kterým se nanáší na skvrny, nechá se 10minut působit a šup s tím do pračky. Je ale vhodný i na ruční praní. Prala jsem na 40°C.
No posuďte sami. Fotila jsem hned po vyndání z pračky. Skvrna byla před praním zaschlá (a všichni víme od čeho žeano), nijak jsem nezasahovala, ani nepředpírala.

TEST Č. 2:
V druhém testu jsem zkoušce podrobila Qalt Batole Prací prostředek pro dětské prádlo, nebo-li prášek na praní, opět v kombinaci s Qalt Čističem na skvrny.
Test probíhal za stejných podmínek.
Kombo prášek a čistič skvrn si tedy dle mého názoru vedly o něco hůře. Popravdě radši obecně používám prací gely než prášky a koukám, že je to možná jedině dobře. Možná se vám test nebude zdát objektivní, ale věřte, že jsem neprala v prášku a gelu pouze jednou, ale snad stokrát (a to i na 60°C) a kdybych měla volit, rozhodně bych si pořídila gel.
Všechny produkty moc příjemně voní a provoní krásně i prádlo. Tobíkovi se neobjevila žádná vyrážka ani jiná alergická reakce, ale on je celkem odolný a nemá nijak citlivou pokožku, takže tohle bohužel zhodnotit nedokážu.
Abych to shrnula - jsem moc ráda, že jsem tyto produkty mohla vyzkoušet, nicméně to není nic, z čeho bych se posadila na zadek a řekla si, že už nic jiného nikdy nekoupím. A vlastně je to dobře, protože pro vás tím pádem otestuji něco dalšího. 
Pokud máte tip na nějaký dobrý prací prostředek na dětské prádlo, určitě mi napište.

Děkuji feedo.cz za poskytnutí produktů k testování!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥