neděle 16. října 2016

recenze: brandnooz box srpen 2016

Je to zhruba měsíc, co jsme s Meggie otevíraly srpnový brandnooz box a tak je nejvyšší čas se podívat, jak si u nás jednotlivé produkty vlastně vedly. Rozhodla jsem se pro vás tyhle recenze začít psát, protože v rozbalovačkách se sice dozvíte, co box obsahuje, ale kolikrát vám nejsem schopná hned říct, jestli ta daná věc za něco stojí. Tak tedy:


Hamé Easy Sandwich s tuňákem (100g - 26,90,-)
Nesnáším, když mají produkty několikanásobně větší obal. Vanička je ve skutečnosti o třetinu menší než víčko. Jasně, na gramáži vás (snad) nikdo nešidí, ale každému hned dojde, že cílem je nalákat spotřebitele na pořádnou dávku pomazánky za super cenu. Obrázek na víčku vypadal taky moc lákavě, bohužel s hmotou, která se skrývala uvnitř měl pramálo společného, takže si radši připlaťte za konzervu, cibuli a jogurt a udělejte si dobrou tuňákovku po svém a poctivou!

Opavia Zlaté ovesné (215g - 29,90,-)
Měla jsem v plánu udělat z nich korpus nějakého cheesecakeu, nakonec jsem to ale nevydržela a otevřela jsem si je k zmrzlině (ráda si do vanilkové zmrzliny takovéhle sušenky namáčím). Na můj vkus jsou ale moc hutné (že by ty vločky? :)) a sladké, snědla jsem najednou max 2. Na druhou stranu na sladké obecně moc nejsem, takže se to těžko hodnotí. Myslím, že na nich není nic špatného (pominu-li obsah palmového tuku!) a můžu je doporučit.  

Lorenz Monster Munch Original (20g - 9,90,-)
Takovéhle věci si opravdu nekupujeme, ale když už nám přijdou v boxu, je nutnost je ochutnat! :) A musím říct, že byly boží!!! (chvíli jsem litovala, že balení není větší a tahle neřest skončila tak rychle.. pšššt!!!) Na složení jsem se raději odmítla podívat.

Mirinda Hruška (500ml - 21,90,-)
Jak jsem říkala ve videu, ani nevím, kdy naposledy jsem pila Mirindu. Limonády vůbec nekupujeme, takže je pro mě brandnooz box v podstatě jedinou příležitostí něco takového ochutnat, což vlastně není vůbec špatný! Mirinda Hruška mě příjemně překvapila svojí chutí, ale je moooooooc sladká (jako fakt MOC!), takže za mě znovu ne-e.

Emco 100% ovoce Lesní ovoce (30g - 19,90,-)
Jak jsem slíbila, schovala jsem tyčinku Tobískovi. Složení mi přišlo fajn a moc mu chutnala! Nic, co bych mu dávala denně, ale rozhodně lepší sváča než cokoliv s čokoládou.. A já bych si jí dala s chutí taky! Ráda po ní určitě sáhnu hlavně v budoucnu, až mu budu chystat svačiny.

Toma Nádech okurky a limety (1,5l - 14,90,-)
Jo! Jak už jsem říkala ve videu, tuhle ochucenou vodu jsem si už jednou v létě koupila, nalákala mě okurka. Je to fajn osvěžující záležitost na léto. Ještě lépe mi chutnala vychlazená. Nejradši ale stejně pijeme obyčejnou vodu třeba s citronem a když do ní přikrájíte okurku... ;)

Racio Cornies s medvědím česnekem (115g - 21,90,-)
Racio krekry nezklamaly! Moc dobré jsou třeba namazané lučinou, mňam! Česnek je tam cítit decentně, takže jsou určitě vhodné jako snídaně nebo svačinka. Pochutnával si na nich i Tobík!

Nestlé KIT KAT (41,5g - 12,90,-)
Chutnal jako klasický KIT KAT. Takovéhle "dobroty" mi moc nekupujeme, ale čas od času je to fajn změna. I z toho důvodu se mi nápad potravinového boxu moc líbí. Zkrátka čas od času ráda vyzkouším něco, co bych si sama třeba úplně nekoupila.

Kotányi Citron a máta (17,90,-)
Dip jsem udělala do salátu. Na můj vkus byl hodně slaný. Lépe by se možná hodil k masu. Není to ale nic, co bych měla potřebu kupovat znovu.

Tranquini a Tranquini Jade (250ml - 35,90,-)
Relaxační nápoje jsou takové perlivé limonády zvláštní (spíš mdlé) chuti. Zelený mi chutnal o něco víc. Sama bych si je ale rozhodně nekoupila. Neurazí, nenadchne! To je asi nejvýstižnější.

PEDRO Medvědi na jahodách (80g - 14,90,-)
Žužu mám ráda! Mlsaly jsme je vždycky s tátou a tak jsem se s ním rozdělila i o tuhle novinku. Medvědi byli moc dobří, šťavnatí. Jahody pěnové, sladké. Určitě na ně ještě někdy přijde chuť.

PEDRO Dezertíky (80g - 14,90,-)
Pedro dezertíky jsou pěnové bonbony s příchutí známých zákusků. Obecně mám radši ovocné, šťavnaté žužu, ale sladká pěnová hmota kupodivu také nebyla špatná.


Všimli jste si těch baťovských cen u všech zmíněných produktů? To je něco! Doufám, že jsem nic nevynechala, a trošku jsem vám pomohla v rozhodování, pokud vás některá z těchto novinek na trhu v poslední době zaujala. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥