středa 11. ledna 2017

BABY BLOG: 17. týden těhotenství / genetika, ultrazvuk, bříško

Pokračování naší pohádky.. 17. týden těhotenství a to znamená, že jsme úspěšně pokořili první trimestr. Ten druhý je takový více vyrovnaný, a kdyby mi nerostlo bříško doslova před očima, ani bych nevěděla, že jsem těhotná. Tak co myslíte, schovává se v bříšku druhý chlapeček nebo holčička? Více na tohle téma se dozvíte v dalším videu. ;)

5 komentářů:

  1. Skvělé zprávy, těším se na další video. :) Já jsem v 7 týdnu a snad bude vše v pořádku jako u vás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Bude brzy ;) Tak doufám, že je vám dobře. Ten první trimestr je vždycky trošku náročnější :) Opatrujte se!

      Vymazat
    2. Kromě nafouklého břicha nepozoruji žádné změny. U prvního těhotenství mi taky nic nebylo tak to vypadá, že to bude stéjné. :)

      Vymazat

Děkuji ♥