pondělí 9. ledna 2017

recenze: brandnooz box září 2016

Nejvyšší čas zase dohnat nějaké ty resty. Momentálně není v mých silách točit pro vás otevíračky boxů (minule jsme ale rozbalovali pomocí instastories na instagramu), budu tedy pro vás hodnotit obsah krabiček zpětně v recenzích. Poslední box opening jsme s Tobískem natočili v září a dnes bych se s vámi ráda podělila o to, jak jsme si na jednotlivých produktech z boxu pochutnali.

Monnami ovocné pyré jablko švestka
100% ovocné pyré bylo poměrně kyselé. Možná by bylo lepší zkombinovat švestku s nějakým méně kyselým ovocem (např. banán), ale chápu, že by pak cena byla ještě o poznání vyšší. A vlastně osobně dám radši přednost kyselejšímu než uměle doslazovanému. Balení je větší než klasické "kapsičky". Má nahradit jednu z pěti porcí ovoce/zeleniny dne. Pyré je opravdu husté, vydatné. Tobík ho sám celé nespořádal. Moc se mi líbí, že se v boxu čas od času objevují i opravdu kvalitní produkty, na kterých si můžou bez obav pochutnat i ti nejmenší. Ale co si budeme povídat, ona si i spousta dospěláků ráda smlsne na přesnídávce!

Ten nám na fotce chybí, protože ho Tobík vyžunknul ještě během natáčení a obal vyhodil do koše, aniž bych to zaregistrovala. Jupík v tetrapakové krabičce u nás měl úspěch. Složení je bezva, cena přijatelná, takže na nějaký výlet, proč ne? 

Jaké jsou popravdě nevím, svůj názor na tyhle polévky z pytlíku, které už se v jednom z boxů objevily dříve, jsem vyjádřila už ve videu. Zatím nám tedy leží v šuplíku a čekají, až nám dojde všechno ostatní, abysme měli důvod je načít.

Já ♥ Orion Pistácie (44g; 13,90,-)
Musím se přiznat, že na téhle čokoládičce s pistáciovou náplní jsem si opravdu pochutnala. Normálně čokoládové tyčinky nekupujeme. Zjistila jsem, že když je nekoupím, ani si nevzpomenu, že bych na něco takového měla chuť, ale jakmile bych je měla doma, snědla bych je hned. Za druhé se snažím moc tyhle přeslazené, čokoládou v podstatě nepolíbené, za to v palmovém oleji hojně vykoupané produkty koupí moc nepodporovat. Tohle je pro mě taková přijatelná forma. Vím, co je na trhu nového, produkt ochutnám, prohlédnu si složení a jestli si ho ještě někdy koupím, je ve hvězdách.

Tradiční, dobrá, chutná hořčice, kterou jsme snad stihli načít ještě u jednoho z posledních táboráků. Ke špekáčkům ideál! 

JoJo Kavárna (80g; 16,90,-)
Nejsem moc fandou pěnových žužu bonbónů. Mám raději ty klasické (tým Medvídci!). Ani jedno balení jsme zatím nedojedli. Vlastně jsem úplně zapomněla, že je máme načaté někde na dně šuplíku. Jak už jsem zmínila ve videu, k pěnové konzistenci bonbónu mi lépe sedla sladší verze - JoJo Kavárna.

Nestlé NESQUIK DELICE (23g; 9,90,-)
Snědl Kamil. A vlastně ani nějak nebyl schopný říct, jestli mu tyčinka chutnala. Mně tyhle tyčinky nejsou sympatické už od pohledu.

Mattoni Grapefruit (1,5l; 16,90,-)
Ochucená Mattonka byla moc dobrá hlavně vychlazená. Nová receptura s vyšším obsahem ovocné šťávy se povedla.

Drinky Tranquini a Semtex byly dárky v rámci Blogerklubu a za věrnostní body. Zmiňovala jsem se o nich v rámci hodnocení srpnového brandnooz boxu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥