pátek 21. dubna 2017

recenze: brandnooz box únor 2017

Ten čas tak letí! Nu což, pojďme se podívat, na čem jsme si v březnu pochutnali a co nás pro změnu moc nenadchlo..
zdroj

Dr. Oetker Mousse au Chocolat (50g; 20,90,-)
Nikdy víc! Obecně věci z prášku moc nemusím. Tohle byla doslova alchymie. Naštěstí toho nebylo moc. Každý jsme snědl jednu maličkou mističku. Kamil prohlásil, že to "chutná, jak to vypadá" (domyslete si :D). Zbytek jsme po týdnu, co to netknuté leželo v ledničce, což je u nás u jídla s čokoládou fakt div, vyhodili.

Ač jsem z téhle novinky byla celkem nadšená, zatím jsem ji nepoužila. Nemůžu tedy říct nic pro ani proti. Co vy?

Snědla jsem je jednou takhle večer, protože jsem prostě věděla, že leží v šuplíku a protože prostě těhotenské chutě... Nechutnaly mi. Když někdy náhodou budu kupovat brambůrky (což opravdu nevím, kdy by tak mohlo být), sáhnu raději po osvědčené klasice od Bohemia (slané nebo paprikové, česnekové jsou taky fajn). Ty z kotlíku mě neoslnily!

Arašídy v pikantním těstíčku - ta myšlenka se mi docela zamlouvala. Jsou ale poměrně mastné. Na nějakou party možná.. Oceňuji praktické balení.

Chutnal mi víc než kečup Spak z lednového brandnooz boxu, takže rozhodně můžu doporučit! Využití Stevie jako přírodního sladidla v potravinářství vítám.

Nápojů bylo v únorovém boxu poměrně dost. Aquila čaje jsme si s sebou vzali na výlet. Chuťově byly dobré, příjemné osvěžení na cestách. Běžně tyhle nápoje nepijeme, ale jednou za čas je to příjemná změna. Asi bych sáhla po tom s citrónem, přišel mi méně sladký a obecně mám černý čaj raději.

Semtex Krvavý pomeranč (0,5L; 29,90,-)
Semtex nepiju a Kamil si ho dává jen, když třeba vyrážíme na nějakou dlouhou cestu, takže opět nemůžu hodnotit. A pevně doufám, že se už dlouho v boxu neobjeví, protože mi přijde, že je snad v každé druhé krabici.

V srpnové edici 2016 se objevila Toma Nádech s příchutí okurky a limety, kterou jsem poměrně chválila. Citron a mátu si vzal Kamil do práce, takže jsem ji neměla možnost ochutnat, ale prý chutnala jako voda s mátou a citronem. :) Rozhodně tedy nemám nic proti, až snad na tu cenu, která se, podle údajů, které jsem si zapsala, neliší od té za litr a půl.

Pedro KOMPRIMÁTOVÝ MIX (150g; 17,90,-)
Pedro teď chrlí jednu novinku za druhou. Jinak si nedovedu vysvětlit, že se také objevuje pomalu v každé edici boxu. Tenhle nápad je docela zajímavý - směs lipíček, proč ne? Jen jsem nepochopila, zda obal měl být retro nebo nevymysleli nic lepšího a lákavějšího? Asi bych o ně v obchodě jentak nezakopla, což je škoda. Domlsaly jsme je s Tobískem teprve minulý týden, pomalu "momónek po momónku". Čokoládu mu nedávám, jí občas právě lipa, takže fajn.

A jak hodnotíte únorový box vy? Co vám ne/chutnalo?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥