úterý 25. září 2018

otevíráme: Glanc box / Babí léto 2018

Už jste si možná mysleli, že na takový článek ani nebudu mít čas. Chyba lávky! Já tyhle krabičky s překvapením mám totiž stále moc ráda. Je to takové příjemné rozptýlení v té každodenní rutině. Tu minulou jsme otevírali s dětmi na instagramu a videa jsou stále uložená ve výběrech. Nejnovější limitka Glanc boxu mě moc mile překvapila. Obsahuje hned několik produktů, které jsem si přála vyzkoušet. Tak už to nebudu dál protahovat...

Televizi nemáme, přesto mi informace o těhle dvou novinkách od Garnier Fructis a Signalu neunikly, cha! Ať žije instagram! Takže jsem málem vyskočila dva metry do vzduchu, když na mě nejdřív vykoukla KOKOSOVÁ pasta a hned po ní i BANÁNOVÁ maska na vlasy. Jej! Dvojitej zásah! Mám fakt radost a těším se na tuhle dvojiku jak malá. Pleťový peeling mě těší taky, i když už se nekonal žádný pořádný wow efekt, nicméně Freeman má kvalitní produkty a grep já ráda.
Z prášku na praní jsem snad v životě neměla větší radost. Tajně jsem si totiž přála, aby v Glanc boxu byl a já ho nemusela objednávat nebo pro něj jezdit světa kraj někam do drogerie. Persil Premium Duo-caps mě docela zaujaly, dávají se přímo do pračky k prádlu. Dnes jsem s nimi prala poprvé a překvapilo mě, že bylo prádlo po vyndání z pračky a posléze ze sušičky takové tužší. Voní příjemně, tak snad opravdu dlouho bude. 
Přišel podzim a s ním i studený vítr, který vysušuje rty a ty pak praskají a ty moje na to trpí, takže jsem popravdě ráda i za tuhle zásobu. K tomuhle ročnímu období zkrátka péče o rty rozhodně patří! Ten malinovo-citrónový Blistex si vyprosil Tobík a už druhý den s ním všude chodí. Třikrát jsme ho všichni hledali a jednou ho celý vyšrouboval a málem zlomil. Chodí za mnou a nechává mě čuchat k pusince. Voní opravdu krásně dokonce i na větší vzdálenost, než půl centimetru (Tobík má pocit, že kdyby byl jen o milimetr dál, neucítím to :)). Ten druhý jsem si schovala, však se bude brzy hodit!
Novinka od Dove sprchový gel anti-stress micellar water vypadá taky moc dobře. Vlastně cokoliv anti-stress ve mně teď vzbuzuje velké naděje a dobrý pocit. :)
Borotalco je přírodní deodorant. Nic, co by mě nějak zvlášť uchvátilo, ale také se neztratí stejně jako Kamill sprchový gel. Ten si s sebou budu vozit na plavání, protože tahat plná balení je trošku vopruz.
Ano! Je tam! Pokud jste na něj čekali, dočkali jste se. Ani v tomhle Glanc boxu nechybí staré známé záchodové visítko tentokrát značky Bref hned se dvěma přívůněmi. To už je takový evergreen téhle krabičky. Já si ho do záchodu pověsit nemůžu (kvůli dětem, které tyhle barevná záchodová voňavá cinkrlátka obzvlášť lákají), ale distribuuji je svému tatínkovi, který je vždycky nadšený a kdekoliv je mají, toaleta vždy krásně voní, takže je to asi celkem fajn věc, jen s malými dětmi se to moc nekamarádí. Nebo teda spíš naopak a to nechceš! 
A kdybyste se ptali na děti, tak ty byly v čase focení předchozích fotek ve svěracích kazajkách a pak jsem je teda k tomu taky pustila (vtip!!!!!) Občas není jednoduché s nimi něco takového zrealizovat, Tobík měl slíbený balzám na rty, tak spolupracoval, Stella měla vždy to, co zrovna nebylo focené. Bez nich by to prostě už nešlo.
 A co vy? Už máte některý z produktů vyzkoušený?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥