úterý 16. října 2018

Tobískova knihovna: Třetí zásilka z Knihozemě

Nechtěla jsem si narušit koncept a tak se nenechte zmást nadpisem, všechny tyhle knížky v Knihozemi nenajdete, nicméně z většiny jsem nadšená, tak jsem si je sem dovolila zahrnout.

Kryštůfek, Pú a balonek / kolektiv
V září nám společnost na cestách a při večerním spaní dělal hlavně Kryštůfek, Pú a balónek. Je to moc hezký, tak akorát dlouhý příběh o tom, jak se Kryštůfek Robin v dospělosti vrací do Stokorcového lesa, kde se setkává s přáteli, pomáhá jim zahnat děsivé Slonisko a objevuje ty nejzásadnější pravdy, na které dospělí často zapomínají. Líbí se nám moc a určitě se musíme podívat i na film Kryštůfek Robin, kterým je kniha inspirovaná.


Město v noci / Petra Bartíková
Hodně jsem si slibovala i od knihy Město v noci, ale děti kupodivu až tak nezaujala. Strávili jsme s ní pod peřinou jeden večer, pak se Tobík se Stellou začali přetahovat o baterku, neustále si svítili do očí a já jsem to nakonec vzdala. Jakákoliv snaha vrátit se ke knížce dopadla dost podobně jako první pokus, takže tuhle knížku doporučuji spíš pro starší děti. Funguje to skvěle, stačí knížku chvíli nasvítit a pak krásně září. Je to moc hezké a tajemné, bohužel naše děti to ještě neocení, tak snad časem.

Dinosaurium / Lily Murray
A to nejlepší nakonec - Dinosaurium! Tuhle knihá nám sice oficiálně přinese až Ježíšek, ale já už si jí tajně listuju teď a jsem naprosto unešená. Bude to dárek pro celou rodinu, protože je to kniha určená pro starší děti, než jsou ty naše, ale asi chápete, že jsme ji museli mít! Ty ilustrace prostě nemají chybu a myslím, že bude Tobíka bavit. Je nádherně zpracovaná a všechny malé i velké milovníky dinosaurů určitě nadchne. Ještě o ní ode mě určitě uslyšíte.

Příběh života EVOLUCE / Fiona Munroová, Ruth Symonsová
Do party jsem k ní přibrala ještě knihu Příběh života Evoluce, která má podobně krásné zpracování a budeme v ní postupem času určitě nejen prohlížet ale i číst! Je to takové muzeum v knižní podobě a nic krásnějšího jsem dlouho neviděla! Jako bych se ocitla na základce v přírodopisném kabinetu nebo ještě spíš v Národním muzeu. Tyhle knihy se určitě objeví i v tipech na vánoční dárky, protože jsem si jistá, že nadchnou nejen zvídavé děti, ale rozhodně potěší i rodiče nebo dokonce prarodiče.
A co na ně říkáte vy?

1 komentář:

Děkuji ♥