neděle 27. ledna 2019

BABY BLOG: Nové COOP BABYLAND plenky a přesnídávky

To si jdu takhle v pátek na poštu a na dveřích najdu lístek, že zrovna dnes byla změněná pracovní doba a tak pošta místo, aby před půl hodinou otevřela, v tu dobu zavřela, což takhle před víkendem na vesnici nejednoho potěší. Jdu si tedy zchladit žáhu do samoobsluhy. Chtěla jsem děti potěšit alespoň sýrem z farmy, když slíbené nové boby zůstaly zakleté na poště. Jako na potvoru ještě začíná sněžit. No co, jsme nemocní, do pondělí to nějak vydržíme. A hele nějaké nové přesnídávky. COOP přesnídávka v akci? Tak to radši brát nebudu, bůh ví, jaký to má složení. Obejdu regál a co nevidím - COOP plenky! Taky jsou v akci a ty mě teda zaujaly moc. To balení je vlastně moc pěkný, líbí se mi, zkusím je. A když už tak už, vracím se i pro ty přesnídávky. Konec konců když nic jiného, alespoň je to zajímavé téma na blog. ;)
Jen teď teda nevím, zda mě čte někdo, kdo tuhle informaci ocení, ale plenky i přesnídávky jsou skutečně novinka, COOP má svou novou značku BABYLAND a akce na ně platí do 29.1. Balení plenek (střední velikost, 44ks, vel. 7-18kg) stojí 199,-. Přesnídávka stojí 9.90,-. Jaká je běžná cena jsem se zapomněla zeptat.


Ach ty předsudky! Možná se budete divit jako já, ale přesnídávky mají naprosto skvělé složení. 100% ovoce! A jsou moc dobré. Rozhodně je dětem ještě koupím.
A plenky se zatím taky jeví dobře. Minimálně jsem měla hned, jak jsem je uviděla, velkou radost, že k poměrně drahým Pampers, které už jsem tam ale byla nucená asi 2x koupit, když jsme nějak záhadně z ničeho nic nevyšli s plenkami, přibyla nějaká schůdnější alternativa. Je to taková ta záchranná brzda, první pomoc, když není zbytí, ale co já vím, třeba se nám opravdu osvědčí. Rozhodně vám o nich ještě napíšu, až je otestujeme o něco důkladněji. 
Co na tyhle novinky od COOPu říkáte?

2 komentáře:

  1. COOP přesnídávka u nás boduje,malé moc chutná. Není doslazovana,takže za mě fajn kvalita za rozumnou cenu. S plenkami zkušenost nemám. Takže budu ráda za recenzi. Ada hodně trpí na opruzeniny,tak čekám až je někdo ohodnotí než je koupím. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už máme půl balení pryč a musím říct, že jsou super! Nevím, jak pro malá miminka, která mají řídké kakání, ale pro rok a půl staré dítě jsou bezva! Vydrží opravdu hodně, zrovna dnes si jí Stella odmítala sundat po noci celé dopoledne, plena byla obrovská, ale Stella suchá a ani není nijak podrážděná ;)

      Vymazat

Děkuji ♥