úterý 29. ledna 2019

BABY BLOG: Péče o pleť v zimě / Bioderma ABCDerm

Jedeme na hory! A tomu předchází i řádné přípravy. Objednala jsem nové boby, protože ty staré se asi propadly do země či co. Koupila jsem Stelle ještě jedny rukavice se šňůrkou, protože naposledy se vrátila zvenku jen s tou šňůrkou a strašně plakala, že jí bolí ručičky. A taky jsem koupila velké balení Bioderma ABCDerm Cold Cream, protože co jde, to schováme, ale co s obličejem, který v zimě neustále čelí mrazu a studenému větru? Namazat! 


ABCDerm Cold Cream se mi osvědčil už u Tobíka. Ten sice nijak citlivou pleť nemá, ale už první zimu jsem pochopila, že péče o pleť v zimě musí být rozdílná a důkladná. Stella se narodila s citlivější pletí a už v porodnici jsem byla varovaná, že k té citlivosti bude mít asi i nadále sklony. Bohužel se to zatím tak skutečně jeví. Není to tedy nic extrémního, ale nějaké malé reakce na změny teplot už měla. Vnímám to vždycky hlavně v porovnání s Tobíkem, u kterého jsem nikdy nic podobného nepozorovala. V zimě jí nechráněné tvářičky rychle zčervenají a "olezou". Má tam pak takové malinké, nepatrné šupinky a zarudlou kůži. Snažím se na to hodně dbát, poctivě je mazat a zbytečně je nevystavovat zimě nechráněné. O tom, jak se o pleť starat v zimě, jsem psala už dříve ve článku, kde jsem vám Cold Cream představovala jako novinku. To byla Stella ještě v bříšku. Pamatujete? Tenkrát jsem vám taky slíbila, že vám o něm později napíšu víc, tak jsem se to rozhodla po letech konečně splnit. Jak vidíte, používáme ho stále (rozuměj každou zimu), což je asi ta nejlepší vizitka!
A protože nejde jen o to, jak a čím pleť mažeme, ale o celý proces, který zahrnuje i mytí a čištění pleti, objednala jsem jim od Biodermy z řady ABCDerm, kterou mám už ozkoušenou a důvěřuji jí, i ABCDerm Šampon a ABCDerm Hydratant, protože si myslím, že by spolu tyhle produkty měly "ladit", aby měly co nejlepší účinek. Každý týden navíc stále jezdíme plavat a tam je pokožka vystavovaná dalším vlivům a velkým teplotním změnám, proto mi to v tomhle období přijde opravdu důležité a zvýšená péče o pokožku mi dává smysl. Oba produkty jsou hodně jemné, s lehkou parfemací. Šampon je čirý, krásně pění a vzhledem k tomu, že Tobík neřičí, když mu ho smývám, neštípe do očí. Krém je hodně lehoučký, není vůbec hutný, krásně se roztírá, rychle se vstřebává a nezůstává po něm takový ten ulepený pocit. Cold Cream je o něco hutnější, ale pořád se roztírá velmi dobře, lehce, je téměř neparfemovaný, ihned se vsakuje a i já ho moc ráda používám. Když vyrážíme ven, přetřeme se jím zkrátka všichni. Konec konců důkazem, že jsou ABCDerm produkty vhodné pro celou rodinu, jsou velká litrová balení za výhodnou cenu, která už jsme také měli (sprchový gel s pumpičkou můžu vřele doporučit!), ale v současné době musíme šetřit místem, jak se dá. Bioderma je dermokosmetika, které důvěřuji, mám ji ozkoušenou jak na sobě, tak na dětech, a za celou dobu jsem nenarazila na produkt, který by mi nevyhovoval nebo bych po něm měla nějakou nežádoucí reakci. Tyhle produkty nemáme poprvé a ani naposledy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥