pondělí 30. září 2019

inspirace: Mami, kdy budou Vánoce?

Bylo to docela zajímavé, protože jsem ten den ráno na instagramu zahlédla příspěvek Terezy Veselé o tom, jak Lola napsala první letošní dopis Ježíškovi. Vážně? Ani ne v půlce srpna? Prolétlo mi hlavou s tím, že jsem si myslela, že nás se to nebude ještě tak dva měsíce vůbec týkat. Vzápětí jsem si ale vzpomněla na to, jak mi ještě před stěhováním Tobík podal do ruky tužku a papír, abychom společně napsali jeho přání. "Milý Ježíšku, přeji si velké hasičské auto na ovládání. A tady maminko napiš, co si přeješ Ty." Byl květen a já jsem si stejně jako loni říkala, že není možné, aby mu to přání vydrželo až do prosince. O to víc mě překvapilo, když ten samý srpnový den odpoledne přišel a zeptal se: "Maminko, kdy budou Vánoce?" "Tobí, ty budou až za dlouho. Proč?" "No víš, já bych si přál to velký hasičský auto..." Ten kluk je v tomhle neskutečnej!
A tak jsem začala přemýšlet nad Vánocema. V srpnu.
Tobíkovi Ježíšek přinese jeho vysněné auto. Pomalu a jistě pátrám, jaké jsou možnosti. Vlastně bude mít hned dvě, protože žhavou novinkou ve světě LEGO DUPLO jsou právě Hasiči. Nové "duplácké" hasičské auto bliká a houká. DUPLO milujeme! Je to jednoduchá rovnice, která končí tím, že už moc nevím, v čem ho skladovat. Stellince navíc Ježíšek přinese LEGO DUPLO Pouť. A aby se nám lépe stavilo, musíme si ještě Ježíškovi napsat o velké podložky. Tyhle dárky stejně vždycky potěší celou rodinu, víme?! ;)
A podzim je navíc plný slev a akcí, ve kterých se dá pořídit nějaký ten dárek za lepší peníz. Po Dnech Marianne jsou to například Nákupy s Maminkou (3. - 6. 10. 2019). Slevové kupóny jsou k dostání spolu s říjnovým číslem časopisu Maminka (např. 30% Learningtoys, 25 % Bioderma, Vláčky, Dino; 20 % - Alza, Pro mrňousky, Trenýrkárna, Eta, Bella Rose, Weleda, Vigvamdesign 15 % - Hojdavak, Betty Brands, Mamiee, Ondálek, Malvík, Yookidoo, Kendamil, Shark in the Park a další).
A taky nás ještě čeká zimní festival mini, na který už se moc těším!
V nové knize Ariadnina nit - Mýty a labyrinty se autor Jan Bajtlik pustil do originálního zpracování řecké mytologie. Kniha je velká, má dokonalé ilustrace a jde o naprosto geniální nápad, jak dětem přiblížit historii. Precizním pracováním hodně připomíná tak trošku jiný atlas světa - Mapy. Tobík veškerá časopisová i jiná bludiště naprosto miluje, takže tohle byla jasná volba a musím říct, že jsem nad touhle knihou už strávila jeden moc krásný večer. Na konci knihy jsou jednotlivé příběhy převyprávěny. Je tedy na vás, zda necháte děti bloudit samotné nebo jim na začátku přečtete příběh, od kterého se bude jejich cesta odvíjet.
A jako zlatý hřeb bych dětem do našeho nového bytu chtěla pořídit prolézačku FABER od Antonie Emma. Pamatujete si na tyhle originální hračky stvořené pro generace? Houpací prkno i set s koníkem jste mohli loni vyhrát i v Adventním kalendáři. To, že jsem se opět vrátila k téhle značce má několik důvodů - česká výroba, kvalitní zpracování, naše dovolená v Českém ráji (protože tam tyhle skvosty vznikají), stěhování a hlavně mě baví ten opravdu originální nápad. Prolézačka FABER je celá ze dřeva. Můžete si ji pořídit do prostoru nebo ji připevnit ke zdi. A samozřejmě se dá (s lehkou povrchovou úpravou) vzít i ven. Neustále přibývají nové doplňky - klouzačka, houpačka, tabule, lezecká stěna, písmena. Vím zkrátka, že z toho budou děti nadšené! Jen zbývá vymyslet, jak to celé naplánovat.
originální české hračky stvořené pro generace
Antonie & Emma koník FUTU *klik 
A protože jsem, co se věcí pro děti týče, velmi akční rodič. Vydali jsme se minulý týden s Kamilem okouknout prolézačky naživo do Showroomu Antonie Emma v Březině u Mladé Boleslavi. Slovo dalo slovo, nadšení stoupalo každou minutou a my jsme si řekli, že to do Vánoc nemůžeme vydržet a jeden z menších setů - FABER 26 - dostane Tobík už k listopadovému svátku.
Také už přemýšlíte nad vánočními dárky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥