sobota 4. dubna 2020

na cestách: Tunisko 2019 / Nejlepší rodinná dovolená

Kdy jindy bychom si měli připomínat ty krásný chvíle, které jsme prožili ve světě. Letos se pravděpodobně poprvé nepodíváme k moři. Máme rezervovaný apartmán v milovaném Chorvatsku na posledních 14 dní v červnu. Zatím ale vše nasvědčuje spíš tomu, že to nedopadne. Místo toho si užijeme pravé české léto. Nijak zvlášť mě to nemrzí. Můj tatínek vždycky říká, že nechápe lidi, kteří cestují jak zběsilí po světě a zatím ani pořádně nepoznali svou vlastní zemi. My toho máme po Čechách najeto hodně, je tedy nejvyšší čas vše ukázat dětem. Konečně navštívit Sladovnu v Písku, Zlínskou zoo, vzít člun na Slapy, psa na hory, na chvíli se ztratit v Labyrintu na zámku Loučeň a projít všechny Cesty za pokladem. A s tím mořem, s tím se budeme mazlit aspoň na dálku prostřednictvím našich videí z cest. Mám jich v zásobě ještě dost. Pokud sledujete Můj fialový svět BLOG na facebooku, už jste si tohohle videa určitě všimli, běží místo úvodní fotografie v záhlaví stránky. Tady tedy posílám ještě v trošku upravené verzi krátký sestřih z naší nejlepší dovolené v Tunisku na podzim loňského roku. 

Mám videa zpracovat do vlogů a podělit se o všechny ty zážitky i s vámi?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥