sobota 18. dubna 2020

beauty: Weleda Skin Food / Péče o suchou pokožku

Pamatujete si na mojí loňskou recenzi "weledí" řady Skin Food? Tahle řada byla inspirována bestsellerem - multifunkčním výživným krémem Skin Food, který Weleda vyrábí už od roku 1926! Jak se v širém poli kosmetických produktů může některý stát bestsellerem? Musí spotřebitele přesvědčit o své jedinečnosti, výjimečnosti, o svých kvalitách. Musí obstát, přimět člověka, aby šel a koupil si na základě své dobré zkušenosti další a další balení. Tak přesně tohle se u mě Skin Foodu povedlo. I po roce mám stále po ruce všechny možné velikosti univerzálního výživného krému a tělové máslo v kulaté dóze mám už čtvrté! 
weleda skin food recenze blog
zleva: lampička Ikea, kniha Katerina, betonová miska noy., parfém Lancome, Weleda Skin Food


weleda skin food recenze mujfialovysvet blog
Nic, zkrátka nic mi není na kůži tak příjemné. Zkoušela jsem oleje, másla jiných značek, tělová mléka, krémy, ale jediné tohle máslo má všechno, co potřebuji a co mojí pokožce dělá dobře. Nádherně voní, je opravdu výživné, což obzvlášť přes zimu potřebuji, kůži mi krásně promaže, zároveň nelepí. Někdo mi psal, že je na něj moc mastné. Tomu věřím. Já pokud bych se den, dva nenamazala, mám po nohách úplné šupinky a ruce mi šustí jako sluncem vysušené spadané podzimní listí. 
V tomhle korona období více používám i krémy na ruce. Také máte tak vysušené ruce? Z toho neustálého mytí, dezinfekčních mýdel, gelů, rukavic? Ne, že bych je používala nějak hojně, opravdu smekám před všemi, kteří v dnešních dnech nosí ochranné pomůcky od rána do večera, ale i tak je to na mé kůži znát. Snažím se jí proto dát tu nejlepší péči. Takže kromě masírovacích rituálků se Stellinkou si dávám i své malé mazací rituálky, kdy dám napít své vyschlé kůži, promasíruju si ruce a ideálně je nechám i chvíli odpočívat. Jen tak nedělat nic..uprostřed dne.. To ale s malými dětmi v zádech moc nejde, co? Mně taková chvilka klidu minule stála jednu skleněnou dózu. Stellinka mi "pekla" ve své kuchyňce dort a chtěla mi na něj dát svíčky, které jsem měla schované právě v té dóze. Člověk se na ně nemůže zlobit, často mají jen ty nejlepší úmysly. Tak jsem zase místo odpočinku ruce namáhala zametáním, luxováním a vytíráním. Vyjde to jindy.. třeba před spaním, pokud se mi podaří neusnout jako první ;)
Máte v těchto dnech vůbec nějaký čas sami pro sebe?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥