sobota 16. dubna 2011

Divadlo

K ochotnickému divadlu jsem se dostala v 9 letech. Díky Ludvičce ve hře Zdravý nemocný jsem poznala, jak to v divadle chodí. Seznámila jsem se se spoustou skvělých lidí a otevřely se mi dveře k dalším hereckým příležitostem. Přes pidirole ve hrách Noc na Karlštejně, Brouk v hlavě nebo třeba Rád to někdo horké? jsem se loni dostala mezi mladé herce z Divadelního studia. Hráli jsme Goldoniho Poprask na Laguně a letos chystáme další jeho hru. :-)

POPRASK NA LAGUNĚ
čtená zkouška
kulisy :)
klaněčka
Photos by Karel P. a BasedOn

4 komentáře:

  1. Také se už několik let divadlu věnuju. Krom působení ve skupině historického šermu Markýz ze Strakonic spolupracuju i se strakonickýma ochotníkama ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. teda to bych taky chtěla, hraní by mě bavilo, asi bych se hodila na nějakou mnrchu :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak teda režisér si ťa našiel? a ako sa o tebe dozvedel teda?

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥