pátek 22. dubna 2011

Zkus mě rozesmát - recenze

zdroj: falcon.cz
Tááák popravdě myslela jsem, že tenhle film bude pecka, takže jsem trochu zklamaná. :-( Naprosto průměrný film o lásce s předvídatelným koncem (i dějem), okořeněný několika vtipnými scénkami.
Neurazí, ale ani nijak extra nenadchne. Kdybysme neměli volňásky, asi bych téhle investice i litovala. Herecké obsazení je úžasné a také lákavé - kdo nemá rád Jennifer nebo Nicole? A v kombinaci s Adamem Sandlerem jsem čekala, že se budu smíchy prohýbat od začátku až do konce. Bohužel mi tenhle skvělý herec přišel jako sešněrovaný a vtipné scénky obstarával většinou úplně někdo jiný. (občas spíš trapné než vtipné)
Také jsme si po cestě domů s přítelem lámali hlavy, proč se film v češtině jmenuje: Zkus mě rozesmát?!

+ obsazení
+ prostředí
+ Jennifer (ááááááá je úžasná!!! hravě strčí do kapsy i o 20 let mladší...)
+ styl

- titulky (občas žasnu, co se tam všechno nedočtu :-D)
- moc průhledné, předvídatelné (nebaví mě, když po prvních 5min vím, jak film dopadne a režisér se mi to ani nesnaží vymluvit)
- nevyužitý potenciál Adama Sandlera

Na některé filmy se do kina jít vyplatí a doma v televizi nebo na počítači vůbec nevyniknou. Tenhle mezi ně nepatří. :-D Rozhodně doporučuju se na film podívat třeba na DVD!

4 komentáře:

  1. mám ho stáhlý a chci se na něj taky podívat, tak uvidím. mě takovéhle filmy, kdy vím, jak to skončí nevadí :) je to takový relax a odpočinek :D

    OdpovědětVymazat
  2. abych se přiznala vůbec jsem o tomhle filmu neslyšela :D asi si holt počkám až bude na DvD :D

    OdpovědětVymazat
  3. Plánuji udělat a promyslet fakt mevíc krutej tv/plátno ,,koutek", kde se pokusim o to, aby právě filmy vynikly

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥