úterý 20. listopadu 2012

Lasting finish by Kate lipstick 01

 první rimmeláckou rtěnku z kolekce Kate Moss jsem si pořídila zhruba před rokem. byl to odstín 02 a dala jsem si ho pod stromeček (, kde ho ukořistil pes v domění, že se jedná o nějaký pamlsek a trošku jí rozžvejkal obal :-D) vzápětí jsem si pořídila nude 03 a naoranžovělou 12. zatímco sytě růžovou nosím poměrně často ostatní barvy spíš příležitostně, ale to neznamená, že jsou horší, růžová je prostě jen nositelnější :-)
najednou mě ale růžovka omrzela, znáte to - podzim... a začala jsem prahnout po rudé! marně jsem přemýšlela, po jaké značce sáhnu a asi vás nepřekvapí, že jsem opět skončila u své oblíbené Kate :-) myslím, že je stejně jednou budu mít všechny :-D toto je odstín 01 - nádherná intenzivní červená pro pozdní podzim jako stvořená!!!
ps. mám nový účes, konečně! ;-)

23 komentářů:

  1. Krásná, a jak drží? Zvládne nějaké to menší pití, nebo tak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyhle rtěnky drží skvěle ;-) menší pití určo!

      Vymazat
  2. Sakra, tenhle odstín jsem si měla vzít. Mám tuhle rtěnku, ale o trochu oranžovější. Není špatná, ale moc ji neužiju! Máš jen přeci hezčí odstín:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, já tu dooranžova taky moc nevyužiju :-) takhle je úúúúžasná! :-)

      Vymazat
  3. Tak ta má šťávu! Taky teď sahám po takových odstínech a nějakou tu Kate už bych si taky měla pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Po červenej sa tiež teraz obzerám, takže ďakujem za tip :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, tyhle Rimmelky mohu jen a jen doporučit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, jsou to nejlepší rtěnky, co jsem vyzkoušela... za tu cenu :-o

      Vymazat
  6. je krásná a moc Ti sluší :)) asi po ní také kouknu!

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna jsem dneska koukala, jakou bych zkusila, jeste zadnou nemam... Ta prvni fotka je nadherna a mozna jsem nasla svuj odstin :).

    OdpovědětVymazat
  8. Rtěnka je moc pěkná, asi jsem našla právě dárek pro sestru k Vánocům.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá barva! Moc Ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta fotka je super! Barva ti moc sluší :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥