středa 14. listopadu 2012

Beauty Line Cosmetics - Lip pencil & Ultra shine lip gloss review

tuhle řeckou dekorativku jsem vám představila v minulém článku a jsem ráda, že jste na Beauty Line Cosmetics zareagovali stejně jako já - vypadá jako essence! právě proto se mi do ní taky nechtělo moc investovat... CHYBA! nikdy nedejte na první pohled, někdy ani na druhý... :-)
lesk mě dostal už přes obal, ještě nikdy jsem nenarazila na tak třpytivý lesk. (na fotce to není úplně ono...) a je to přesně to, co by člověk od výrobku, na němž je napsáno Ultra shine lip gloss čekal! takže jestli řekové něco umí, je to právě tohle :-)
od tužky jsem už vůbec nic nečekala, o to větší moje překvapení bylo! :-)
Beauty Line Cosmetics Ultra shine lip gloss odstín 105
opravdu jsem krásnější lesk nikdy neviděla! tmavě růžový, měňavý, třpytivý... moc se mi líbí i obal, i když o ten zas tak nejde :-) má klasický leskový aplikátor, který je moc příjemný a hezky se mi s ním pracuje. efekt, který se mi celkem dobře podařilo zachytit na ruce vytvoří i na rtech a přitom VŮBEC NELEPÍ!!! naopak rty jsou vláčné jako kdyby ste si je natřeli balzámem. opravdu bych řekla, že rty hydratuje! sama jsem tomu nemohla uvěřit!a jako bonus k tomu všemu lesk docela hezky voní :-)
sluníčko lesku trošku sebralo barvu, ale zase je vidět, jak se třpytí :-)
Beauty Line Cosmetics Lip pencil 002
lesk mě překvapil strašně moc, ale tužka snad ještě víc a jejich kombinace je to nejlepší, co jsem kdy na rtech měla :-) ale to předbíhám!
jak můžete vidět, tužku používám dost často, rychle ubývá :-( má krémovou konzistenci, díky které krásně vyplní celé rty, má nádhernou sytou barvu a skvělou výdrž! vážně mě moc mrzí, že nemám alespoň dvě...
Beauty Line Cosmetics Lip pencil 002 + Beauty Line Cosmetics Ultra shine lip gloss odstín 105
a to nejlepší nakonec - kombinace obou produktů!!! jak lesk tak tužku ráda používám samostatně, ale dohromady je to prostě DOKONALOST! tužka krásně vyplní a zabarví rty, lesk tomu dodá šmrnc krásným třpytivým efektem a s malinovým podtónem - ještě jednou zdůrazňuji, že lesk ani v této kombinaci vůbec nelepí, nepatlá se, neroztéká se, prostě drží tam kde má, stejně jako tužka a vypadá to opravdu skvěle! (o něco líp než na fotce!) :-)
no a největší pecka je výdrž. ať zvlášť nebo dohromady na rtech vydrží opravdu dlouho - žádný jiný lesk mi nevydrží dýl jak hodinu a spíš mi na rtech ještě nadělá paseku (vysuší je)! tenhle přežije i jídlo! rty jsem si namalovala před snídaní a po snídani to vypadalo (bez jakýchkoliv úprav) takhle:
snědla jsem trošku barvy, ale i lesk i tužka byly na rtech stále a to až do oběda, kdy jsem dojedla zbytek :-D
tenhle článek bude asi trochu působit jako teleshopping, ale opravdu vám nechci nic vnutit (ani nemám co :-D) jen jsem prostě tak moc nadšená, protože jsem to od kosmetiky, která na první pohled vypadá jako essence vážně nečekala! no a teď si jen vyčítám, že jsem si toho nekoupila víc :-/ takže pokud na tuhle kosmetiku narazíte, určitě něco vyzkoušejte! :-)
na tužce je ještě odkaz na řecký zřejmě e-shop www.creamteam.gr, kde si můžete prohlédnout další produkty :-)
a na facebooku naleznete bonusovou fotku s mým asistentem ;-))

8 komentářů:

  1. me se asi nejvic libi samotna tuzka.. dobry ulovek :))

    OdpovědětVymazat
  2. tak to vypadá fakt krásně! já osobně lesky moc v lásce nemám, ale kombinace té tužky a třpytivého lesku je úžasná :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky ne, protože lepí, chytají se mi na ně vlasy... ale tenhle je vážně dokonalej :-)

      Vymazat
  3. Fakt krásne, tiež si takto nejak predstavujem ultra shine lesk :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda musím říct, že to vypadá fakt dobře, oboje!
    Lesk mě možná zaujal víc, ale ani ta tužka není marná a ještě za tak senzační cenu, kterou jsi myslím minule psala 3 eura, nebo tak nějak?
    No až někdy zase zavítám do Řecka, tak se na to musím rozhodně kouknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no 2 eura tužka a lesk myslím taky tak :-) super cena a super kvalita! jsem vážně nadšená :-))

      Vymazat

Děkuji ♥