úterý 29. ledna 2013

propadák roku 2012

a je to tu! než vám ukážu, co mi přišlo z LUSHe, tak pro vás mám slibovaný propadák. tak jako u kosmetiky roku i v téhle kategorii mám naprosto jasno!
essence - sun club 100% splash-proof ultra lenght & curl mascara
Prostě když je na něčem napsáno 100% splash-proof, tak předpokládáte, že se vám to nerozteče po celym obličeji!!! A naprosto mě dojímá tento popisek na zadní straně řasenky:
  • maximum waterproof mascara with ultra volume, length and curl effect. easy to remove with warm water.  
 

6 komentářů:

  1. ježiš! :D tak tu si rozhodně nekoupím!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jejich řasenky obecně nesnáším, protože nedrží a jsou celkem na nic... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda tak dík zaru tu si teda nekoupím!!

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi články o propadácích :)

    OdpovědětVymazat
  5. no já jsem po téhle zkušenosti žádnou jinou taky radši nezkoušela :-D jsem ráda, že se vám článek líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jo tak přesně tuhle jsem si pořídila kdyý jsem jela k moři a pak jsem tam litovala, protože stačilo trochu vody a hned se mi celá rozmázla a zdrobkovala :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥