čtvrtek 25. července 2013

beauty: Senza Ladybox

A je to tady!!! Ladybox edice červenec 2013
Jelikož jsem žádnou krabičku krásy dlouho neobjednávala, nadchla mě už přepravní krabice :-D I když bych uvítala něco víc neutrálního, docela mě růžovka posetá novým logem Ladyboxu potěšila. Mimochodem krabička nese podtitul Just Married a je oslavou spojení Senza Boxu a Ladyboxu!
Moc se mi líbí i romantický design samotného boxíku. Sladké, příjemné, pozitivní. Komu se to nelíbí, může si krabičku vždycky nějak vylepšit - polepit, potáhnout, vyhodit... Ale stejně jde hlavně o obsah, ne? A ten má být tentokrát prý doslova dechberoucí!

Součástí krabičky je už tradičně zapečetěný průvodní dopis - s pečetí jsem se teda musela trošku poprat... 
No jo no, první pohled mě teda nijak zvlášť neohromil... Pak jsem ale začala zvedat jednotlivé věci a odkrývat ty pod nimi... Ale popořadě:
Macadamia Deep  Repair Mask, 15ml vzorek
To jako fakt? Tu už chci vyzkoušet strašně dlouho!!! První vlna radosti :-)
Famous Sada na obočí, plné balení
Jééé, něco co vypadá jako zebra!!! A je to dekorativka!!! A je to set na obočí!!!!!! No nekecej :-o Paráda!!! Myslím, že tohle je další trefa do černého. Obočí se teď začalo dost řešit - mezi náma už bylo docela na čase :-D No nicméně ještě uvidím, jestli set využiju. Mám z něj radost, ale jelikož používám jen gel, protože mám obočí výrazné od přírody, asi ho radši někomu daruju... 
Rituals sprchová pěna Tai Chi, 50ml cestovní balení
Teď si úplně nejsem jistá, jestli jsem od téhle značky už něco měla, ale vyvolává ve mě takový známý, dobrý pocit... Sprchová pěna je super věc, určitě ráda vyzkouším :-)
i+m Naturkosmetik Berlin Šampon Lesk citronu, 50ml cestovní balení
Tak to vypadá, že nás Ladybox poňouká k cestování. Cestovní balení jsou vlastně na léto úplně ideální a u produktu jako je šampon nebo sprchový gel rozhodně nemám námitek. Šampon krásně svěže voní i přes obal, takže zbývá už jen zbalit tašku a vyrazit někam do světa, abych ho mohla řádně vyzkoušet :-))
libebit mýdlo, 30g cestovní velikost
Tahle "věcička" nejen že skvostně vypadá, ale i naprosto božsky voní!!! Ručně vyráběné mýdlo mi provonilo celý boxík a teď už odpočívá v šatníku mezi tričky, kde se ale asi dlouho neohřeje, protože mě opravdu láká ho vyzkoušet :-)
L´Oreal Paris Fix na oči Super Liner Blackbuster, plné balení
Další dekorativka!!!! Cha! Kdo nevyhrál v giveaway a objednal si Ladybox, má alespoň poloviční úspěch :-) A já se mám zas čeho zbavovat :-D Fix je na mě bohužel moc tlustý, nemám ráda výrazné linky, to je ale jen můj a můj problém, takže proti nemůžu říct ani "popel" :-)
Takových věcí a krabička stále není prázdná :-o
Palmolive Mediterranean Moments sprchový gel, plné balení
Tak jo, ze sprcháče od Palmolive asi nikdo nebude skákat 6metrů vysoko. Je to taková ta věc, co nenadchne, ale zároveň neurazí. Konečně koupeme se snad všichni, ne? Teda aspoň doufám... Pokud ho nevyužijete, můžete ho darovat.
 Yves Rocher Rtěnka Grand Rouge, plné balení odstín 12. Rose Eclatant
Jééé, další splněné přání! :-) Mrzí mě, že spousta lidí kosmetiku Yves Rocher předem zavrhla. Já od nich mám spoustu oblíbených věcí, které kupuju stále dokola. Všechno to krásně voní, svou funkci plní na jedničku s hvězdičkou, navíc k nákupu vždycky dostanete nějaký ten dáreček... Měla jsem skvělou řasenku, úžasný lesk na rty a dokonalý lak na nehty. Zkusit rtěnku byla další meta, kterou se mi právě podařilo díky Ladyboxu pokořit. Tak snad nezklame, s odstínem nemám problém :-) 
Cornies s hořkou čokoládou, vzorek
A sladká tečka na závěr. Tak to má být! Někoho tyhle bonusy pobuřují, mě těší. Holt mám dárečky ráda a dokážu se radovat i z maličkostí :-) Takže si ráda zamlsám!
Všechno pěkně pohromadě. A k tomu takové malé shrnutí: Jsem spokojená a to MOC! Myslím, že se tvůrcům povedlo vybrat neutrální a zároveň zajímavé produkty, které by neměly nikoho urazit a naopak spoustu lidí potěší. Krabička obsahuje 4 produkty v plném balení, což je luxus! Moc se mi líbí vyvážený poměr dekorativky a péče o tělo, vlasy a zároveň i zastoupení dražších a levnějších značek. Tohle vydání se zkrátka vydařilo, i když remcalů se najde určitě spousta... Pak ale už nevím, co by v té krabičce vlastně chtěli najít!? Vždyť už jen cena rtěnky přesahuje pořizovací hodnotu celého boxu...
Na dně krabice bylo ještě pár reklamních letáčků. Jen bych chtěla upozornit, že se jim tentokrát vyplatí věnovat trošku pozornosti, zvlášť pokud vás zaujalo to ručně vyráběné mýdlo - 15% sleva. Zajímavou nabídku si připravili ale i v Yves Rocher!
Objednali jste si červencový Ladybox? Jaké jsou vaše dojmy?

8 komentářů:

  1. nejvíc by mě zaujal asi ten fix, sada na obočí a rtěnka :-) zbytek bych jen pokrčila rameny- nenadchne, neurazí....ale když se sečte celková hodnota, tak se to určitě vyplatilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak taky mě nejvíc láká dekorativka, i když ta sprchová pěna bude určitě taky super :-))

      Vymazat
  2. Cornies už jsem snědla:) Krabička mě potěšila a všechno využiju, myslím, že Just Married edice se jim hodně povedla:)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. tuším, že něco kolem 300,- kupovala jsem ho nějak začátkem měsíce, tak už přesně nevím... 299,- nebo 319,- asi :-)

      Vymazat

Děkuji ♥