úterý 30. července 2013

tag: jedno slovo

Ahoj všichni!
Jak si užíváte léto? Já se snažím trávit co nejvíce času venku s lidičkama, na kterých mi záleží. A protože je na oblečení i kosmetiku docela horko a komu by se chtělo v tomhle parnu vařit, rozhodla jsem se pro takový odlehčený letní článek. Na tag Jedno slovo jsem narazila dnes u Labradoory. Otázky mě zaujaly, odpovědi pobavily, tak jsem se rozhodla v něm pokračovat...
1. Tvoje vlasy? DLOUHÉ
2. Oblíbená věc? KNIHA
3. Sen z minulé noci? ZVLÁŠTNÍ
4. Oblíbené pití? VODA
5. Vysněné auto? NEMÁM
6. Místnost, ve které se nacházíš? POKOJ
7. Tvůj strach? SAMOTA
8. Co bys chtěla být za 10 let? MAMINKA
9. S kým jsi strávila včerejší večer? PŘÍTEL
10. Co nejsi? NEVDĚČNÁ
11. Poslední, co jsi dělala? PILA
12. Co máš na sobě? OBLEČENÍ
13. Tvoje oblíbená knížka? ROZEČTENÁ
14. Poslední, co jsi jedla? MUSLI
15. Tvůj život? POHÁDKA
16. Tvoje nálada? VYKLIDNĚNÁ
17. Tvé léto? ROZMARNÉ
18. Kdy ses naposledy smála? VEČER
19. Nejoblíbenější víkendová činnost? DIVADLO
20. Tvůj počítač? POMOCNÍK
21. Pivo? MALÉ
22. Zima? DALEKO
23. Dovolená? DOVOLENÁ
24. V tvé posteli? PRÁZDNO
25. Láska? BEZPODMÍNEČNÁ

Pokud vás tag zaujal, budu moc ráda, když v něm budete pokračovat a do komentářů mi pošlete odkaz :-)

7 komentářů:

  1. Akorát jsem ho taky dopsala :D http://markvitkysvet.blogspot.cz/2013/07/tag-odpoved-jedno-slovo.html
    Vodu máme společnou, holt bez vody se nedá žít :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké! Už jsem ho viděla u Moory, zábavné a rychlé. Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je skvělý tag :) Taky jsem ho zkusila

    OdpovědětVymazat
  4. Není to lehké, taky jsem to zkusila a dalo mi to zabrat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥