pátek 2. září 2016

Láskografika / Originální způsob jak říct "MILUJI TĚ!"

Vyznat lásku lze mnoha způsoby. Od nachystané snídaně až po vyřčené "Miluji Tě!" před spaním. Občas mám ale chuť z hloubi své romantické duše Kamila překvapit a vymyslet něco originálního. K našemu třetímu výročí ode mě tak dostal Láskografiku - originální grafiku, která mapuje nejdůležitější okamžiky našeho vztahu.

Předem se omlouvám, že budu, co se ukazování naší Láskografiky týče, trošku tajemná, ale přece jen se jedná o naše soukromí.
Z celé spolupráce jsem opravdu nadšená! Na začátku na webu laskografika.cz vyplníte dotazník s vašimi údaji a s vaší představou o Láskografice - jaký typ Láskografiky (na výběr máte ze dvou druhů), v jakém stylu  a jakých barvách byste chtěli svůj životní příběh ztvárnit. Můžete poslat i fotografie, které grafička do Láskografiky zakomponuje. Musím říct, že to bylo pro mě asi největší překvapení - jak krásně mnou vybrané fotografie do grafiky zapadly. Dělají ji tak o dost osobnější.
Pak už se pustí do práce grafička, která vám ke schválení pošle svůj návrh. Nemusíte se tedy bát, že by vám přišlo něco, s čím nebudete spokojení. Komunikace s grafičkou byla skvělá, navzájem jsme se inspirovaly a dovedly jsme tak naší Láskografiku k dokonalosti! Chtěla jsem ji - překvapivě - ladit do odstínů fialové barvy, v indiánském stylu, přidat naše motto a náš symbol.
Byli jsme oba dojatí, když nám Láskografika přišla! I Kamil, který není žádný velký romantik, z ní měl opravdu radost a dárek mi pochválil. Je to krásná vzpomínka na ty nejúžasnější okamžiky v našem vztahu! A navíc přesně podle mých představ!
Teď už vím, jaká paráda to je a moc se těším, až přijde vhodná příležitost a budu ji moci zase někomu darovat. Je to úžasný dárek nejen pro partnera k narozeninám, k výročí vztahu nebo svatby, ale třeba i pro kamarádku nebo sourozence ke svatbě. 
Nad celým nápadem a nad šikovností slečny/paní grafičky smekám! Víc takových projektů, díky kterým můžeme svým blízkým darovat radost, ale i kousek z nás. Zkrátka originální způsob, jak říct: "Mám Tě ráda! / Miluji Tě!"



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥