středa 14. září 2016

BABY BLOG: baby jogger vue / výběr kočárku / video

Golfový kočárek baby jogger vue je můj splněný sen. Kočárek je jedna z mála věcí, kterou se téměř denně prezentujeme na veřejnosti. Používáme ho prakticky neustále a ty, které jsme měli doposud k dispozici absolutně neodpovídaly ani mým představám, natož potřebám. Hledala jsem tedy něco vhodnějšího a dostupného. Nadchla mě možnost otočení sedačky, které jsem si všimla u kočárků, které nám ale byly poměrně drahé. A ve chvíli, když už jsem svůj sen o novém kočárku pro Tobíka vzdala s tím, že už je mu stejně patnáct měsíců, běhá jako divý, tak už ten rok nějak doklepeme s tím, co máme... Objevila jsem na feedo.cz právě baby jogger vue. Lehký, skladný a ne vysloveně městský kočárek s překlopitelným opěradlem, tudíž může miminko sedět jak po směru jízdy, tak i proti - čelem k vám - za přijatelnou cenu! A bylo rozhodnuto! ;)
K mání je na trhu ještě LITE verze - baby jogger vue lite. Jak už název napovídá, kočárek je lehčí, levnější a má menší kolečka, tudíž je určený spíše do města.
Tohle video vzniklo před zhruba třemi měsíci. Teď už můžu říct, že se koupě 100% vyplatila. V jednom z dalších vlogů vás vezmeme na náš první výlet s novým kočárkem a později natočím i recenzi, ve které svou zkušenost s ním shrnu (jen nevím, jestli ještě nemám počkat, sama jsem zvědavá, jak se bude chovat v zimě). Pokud tedy máte nějaké konkrétní otázky, budu moc ráda, když mi je napíšete do komentářů nebo na e-mail, aspoň se tak zaměřím na to, co vás opravdu zajímá. ;)
Ještě jednou moc děkuji e-shopu feedo.cz za zprostředkování a praktický dárek!

1 komentář:

  1. baby jogger mohu za sebe take doporucit! Sama jsem vlastnikem tohoto modelu https://www.detske-kocarky.cz/kocarek-baby-jogger-city-elite-2017.html a opravdu nadupany model. Jedinou nevyhodu jsem ani po pul roce nenasla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥