neděle 9. října 2016

new in: 3 SPROUTS Organizér na kočárek

Jak už víte, nějakou chvíli máme nový kočárek - golfky baby jogger vue. Nakonec jsem vybrala univerzální, tradiční, "tím nic nezkazíš" černou variantu, kterou jsem plánovala rozsvítit barevnými doplňky. A tak první, co jsem našemu novému parťákovi pořídila byl barevný, veselý organizér značky 3 SPROUTS, která nabízí originální doplňky s motivy zvířátek. My máme - jak jinak - ten s nosorožcem! :)


Celkem elegantně jsem tak vyřešila malý úložný prostor kočárku. Vnitřní prostor organizéru je rozdělen na čtyři díly - jednu velkou kapsu, kam se bez problémů vejdou třeba náhradní pleny a vlhčené ubrousky; dvě kapsy tvarem určené na pití, příkrmy, ale dá se do nich vložit vše možné od mobilu přes foťák až po skládací deštník; a jednu menší kapsu na suchý zip, která je určena spíše na osobní věci jako je peněženka, klíče, mobil apod.
Trošku jsem se bála, aby organizér nepřekážel Tobíkovi ve chvíli, kdy bude otočený směrem ke mně, ale kočárek je poměrně hluboký, tudíž má dostatek místa a dokonce už si do něj schovává i své věci - nasbírané kaštany, jablíčka, hračky, ...
Kočárek jde krásně složit i s organizérem, vůbec ničemu nepřekáží a je ze skvělého materiálu, který se nijak nedeformuje.
Co na něj říkáte?

2 komentáře:

  1. Po vašich "recenzích" jdu do něj taky!:) Nedočetla jste se někde, jak se chová na sněhu? Hezký den, Majda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám velkou radost! ;) Právě čekám s velkou recenzí, až ho ozkoušíme i v zimě, ale vzhledem k tomu, že je celkem lehký a dá se otočit proti směru jízdy, by to mělo být fajn... uvidíme...

      Vymazat

Děkuji ♥