středa 2. srpna 2017

recenze: Aniball ...pro snazší porod + SOUTĚŽ

Aniball - balónek pro předporodní přípravu jsem se rozhodla vyzkoušet z vlastní iniciativy. Posiluje svalstvo pánevního dna a podporuje přirozený porod. Při druhém porodu jsem totiž chtěla předejít nástřihu hráze, se kterým jsem se po prvním porodu měla trošku problém smířit, a byla jsem odhodlaná udělat pro to maximum. Jestli se zadařilo, se dozvíte ve videu. A pokud byste balónek chtěly vyzkoušet na vlastní kůži (nebo máte ve svém okolí někoho, komu byste ho chtěli darovat), můžete si o něj pod videem na youtube zasoutěžit. ;) 
PS: Omluvte opakování některých slov, přece jen se jedná o citlivé téma a byla jsem při natáčení trošku nervózní, vystříhat to dost dobře nešlo.

edit 2.9. 2017 výhercem se stává Slečna Neřeknu, gratuluji!