středa 16. srpna 2017

recenze: Cemio Metric 308 SMART / bezkontaktní teploměr

Milé maminky, v komentářích k videu Výbavička pro miminko, které jsem natáčela na konci těhotenství, jste často reagovaly na mou zmínku o bezkontaktním teploměru. Rozhodla jsem se mu tedy s odstupem času věnovat samostatný článek. My máme Cemio Metric 308 SMART Lékařský ultrarychlý bezkontaktní teploměr.
Pokud Vaše dítě trápí horečka a nevíte si rady, nejste si jistí, zda navštívit lékaře či nasadit léky, užitečné informace můžete najít např. ve článku Horečka u dětí od Nutriklub.cz.


Jak jsem říkala ve videu, s digitálním teploměrem jsme se po narození Tobíka pěkně natrápili. Pokaždé mu naměřil teplotu jinak, rozdíly byly obrovské i několikastupňové a měřit miminku teplotu klasickým rtuťovým teploměrem není žádný med. Teplota se s ním měří v zadečku a přece jen nějakou chvíli trvá, než rtuť vyběhne. Dětem to samozřejmě není příjemné, takže mi vždycky přišlo, že jsem mu tím ve finále ještě přitížila. Po těchto zkušenostech jsem se rozhodla pořídit teploměr bezdotykový, kterým už nebudu muset miminko tolik trápit.
Využili jsme ho prakticky hned, protože zjara měl Tobík asi dvakrát zvýšenou teplotu. Dokonce jsme mezitím stonali i my s Kamilem a nadšení bylo veliké. Už žádné nehybné vysedávání s rtuťákem pod paží nebo nejisté výsledky s digitálem. Stellinka zatím naštěstí nemocná nebyla, ale už jsem jí s ním kontrolovala teplotu po prvním očkování a kontrolovala jsem ji, když jsem sama měla horečku při zánětu mléčné žlázy, který jsem prodělala týden po porodu.
Funguje skvěle. Stačí zapnout, namířit na čelo, zmáčknout a hned tu máte výsledek. Samotné měření i s výsledkem netrvá díky vysoce přesné infračervené technologii SMART ani sekundu. Cemio garantuje klinicky přesné měření. Přístroj má paměť na 32 měření, takže si výsledky při nějaké delší nemoci nemusíte nikam zapisovat, stačí zmáčknout čudlík ("Mem"). A skvělé je, že s ním můžete měřit jak teplotu vaší (lidskou) tak teplotu okolních předmětů (lze přenastavit pomocí tlačítka "Mode"). Tuto funkci jsme sice zatím moc nevyužili (ale mě moc bavilo to zkoušet), každopádně je dobré vědět, že to teploměr umí.
Do teploměru se vkládají 2ks baterií AA, které jsou součástí balení. Přístroj vám sám zasignalizuje, kdy je potřeba je vyměnit. Máme ho zhruba půl roku, párkrát jsme ho použili (hlavně na začátku jsem mu dala parádně zabrat, abych zjistila, zda opravdu zvládne to, co od něj žádám a přeměřovala jsem nás snad 100x denně :D ) a zatím máme baterie stále původní.
Pokud vás bezdotykový teploměr zaujal a uvažujete o jeho koupi, určitě se podívejte na web cemiosmart.cz, kde najdete ještě více podrobných informací, technických parametrů a další zákaznické recenze. A koukala jsem, že přímo zde je možné si teploměr objednat za zvýhodněnou cenu. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥