středa 2. října 2019

testujeme: Fit-day / Moje rána na mateřské

Jsem spíš sova, dokážu fungovat dlouho do noci a ráno si raději přispím, jenže to se moc neslučuje s péčí o dvě malé děti a s mými povinnostmi maminky na rodičovské dovolené. Všechna moje rána zkrátka nejsou růžová, jak to u nás často vypadá jsme se vám se Stellou pokusily nasimulovat v dnešním videu. :) Běžně vstávám až po několikátém zazvonění budíku. Rychle připravuji snídani dětem, chystám jim oblečení, snažím se probrat Tobíka, který je povahou i pojetím denního režimu po mně. Do školky vybíháme na poslední chvíli. Děti najedené, omyté, oblečené. Já často tak jak jsem vstala jen s bundou přes pyžamo a křečí v žaludku. Au! A právě proto jsem se nakonec rozhodla vyzkoušet přírodní produkty Fit-day. Slibovala jsem si od nich, že mi ta rána zase o kousek usnadní, že nebudu vybíhat s prázdným a bolavým břichem. Přišlo mi to jako superrychlé a supersnadné řešení. Jak to vypadá v praxi, jak se mi produkty osvědčily a spoustu dalších informací se dozvíte ve videu:

Ještě bych chtěla podotknout, že se jedná o spolupráci, jak zmiňuji ve videu. Je to spolupráce barterová. To znamená, že jsem výměnou za video, jehož formu mi nikdo nepředepsal, dostala Shaker a produkty na testování. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥