pondělí 7. října 2019

BABY BLOG: Johnson´s baby Péče pro jemné dětské vlásky

Naše malá rozprostovlasatělá princezna žádnou bujnou kštici sice zatím nemá, ale vlásky má po ránu jako cukrovou vatu a konečky měly dost tendenci se třepit. Nějaký čas jsem to přehlížela a nechávala jsem její miminkovské vlásky žít vlastním životem v přesvědčení, že se jejich struktura i hustota časem zlepší. Po druhém roce (začátkem června před naším odjezdem do Chorvatska) jsem jí po konzultaci s naší dvorní kadeřnicí Péťou nechala konečky zastřihnout. Péťa vzala opravdu jen špičičky a po pobytu u moře se zdálo, že to vláskům opravdu prospělo. Narostly trošku do délky a začaly pomalu houstnout. Jenže po dalších dvou měsících se žádná další výrazná změna neudála a vlasy se zase nápadně začaly podobat stavu před stříháním. A tak mě trklo, že je třeba opravdu nejvyšší čas začít s opravdovou péčí



Tobíkovy vlásky přes léto hodně dorostly, má je poměrně husté a neposlušné. V noci nebo pod čepicí se mu dokážou pěkně zamotat. Neustále se mu pak vrací do polohy, do které si je v noci přeležel. Začala jsem jim tedy každé ráno na vlásky stříkat bezoplachový posilující kondicionér Johnson´s Strenght Drops s novou recepturou s vitamínem E a bez parabenů a jiných prevítů. Stačí jedno, dvě stříknutí, vlásky se pak dají krásně rozčesat bez nepříjemného tahání a navíc krásně voní! U Stellinky navíc začínám pozorovat opravdu zlepšení. Vlásky už se jí přes den tolik necuchají, vypadají zdravěji, i konečky jsou pěkně zkrocené. A tak jsme začaly zkoušet i šampón.
Stellinka je kupodivu takhle opečovávaná moc ráda. Posilující šampón Johnson´s Strenght Drops s vitamínem E oplachujeme v záklonu, ale neměl by děti štípat, i kdyby jim natekl do očí. Zkrátka už doma nemáme žádné miminko ale velkou slečnu, které nestačí vlasy umývat pořád jen vodou. Já výsledek vidím. Šampón tedy nepoužíváme denně, ale jednou za týden jí s ním vlásky smyju. Mají pak úplně jinou strukturu, nejsou tak rozčepýřené a v kombinaci s kondicionérem je to prima dvojika, kterou jsem se rozhodla vám tu dnes doporučit! V Johnson´s baby navíc zapracovali na nových obalech a hlavně na lepším složení produktů, takže rozhodně stojí za povšimnutí. Do roka očekávám cop aspoň takový, jaký má víla na obalu. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥