sobota 13. března 2021

VloGdown den druhý, třetí, čtvrtý / Svátky

Vítáme Vás u pokračování naší minisérie: VloGdown. Přišla nám zásilka z druhé tlapky a tři dny jsme stihli oslavit hned dva svátky. Kdo slavil a jaké dárky dostal? To i mnoho dalšího se dozvíte právě v dnešním videu. ;)


Na Brumlovi jsem nenakupovala poprvé, je to pro mě sázka na jistotu. Oblečení odpovídá fotografiím a popisu, většina je nová nebo ve výborném stavu.
Dají se tam ulovit opravdu zajímavé značkové kousky (Lacoste, Diesel, Hugo Boss, Armani..), ale i základní oblečení za super ceny.
Stella má nové tričko a bundičku z Brumly.
 
 
 
 
Já na Brumlovi pro děti ráda nakupuji oblečení Next nebo Marks&Spencer, mají moc hezké, kvalitní kousky, co opravdu vydrží (např. okolo 80,- klučičí tepláky, které se jentak neprošoupou, za 60,- krásná trička, šatičky okolo 100,-) Nejdražší kousky, které jsem tam pořídila stály okolo 250,- a jsou to funkční, softshellové nebo zimní bundičky. Navíc mám prostě dobrý pocit, že oblečení dáme druhou šanci, recyklujeme ho a nepodporujeme tak přímo šití dalšího.
Tobík v nové softshellové bundě uvnitř s kožíškem.

 
 
 





Nové zboží naskladňují dvakrát týdně v pondělí a ve čtvrtek v 8:00. Joo a hodně dobrá možnost je i závazná rezervace zboží, kdy si zboží objednáte, ale máte ještě 15 dní na to, si něco případně přiobjednat, než se objednávka odešle, a ušetříte tak za poštovném




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥