sobota 8. srpna 2015

testujeme: Hartmann produkty Bel baby

Ahoj!
Zase jsme se rozhodli pro vás něco testnout. Na trhu je tolik věcí, že vybrat si je někdy opravdu těžké. Sama často tápu, podle čeho, co, vybrat. A asi se všichni shodneme, že pro své děti chceme to nejlepší! Jak si u nás tedy stojí kojenecké potřeby Bel baby
V rámci Mezinárodního týdne kojení nám z Feeda na testování poslali balíček produktů firmy Hartmann. Většinu jsem ale už měla pečlivě ozkoušenou, pořizovala jsem je totiž do výbavy ještě před narozením Tobíska.

Obaly produktů na mě působí dobře, čistě, příjemně a musím říct, že jsou celkem i praktické. Všechno jde skvěle zavírat, otevírat, s ničím jsem se nemusela nijak prát nebo složitě tápat nad tím, jak se do toho vůbec dostat. I lepítko na ubrouskách těsní dobře, takže se nemusíte bát, že by vám přes noc vyschly.

Bel baby vlhčené ubrousky
Začnu od nejlepšího - top produktem jsou pro mě vlhčené ubrousky Baby Wipes Ultrasensitive. Jsou opravdu jemňoučké, tak akorát vlhké, příjemné a hlavně neparfemované, bez parabenů, derivátů PEG, minerálního oleje, silikonů a alkoholu. A i když jsou trošku dražší, ráda si je v budoucnu zase pořídím!

Bel baby vatové tyčinky
Přišlo mi důležité mít tyhle Baby Safety Cotton Buds ve výbavě pro miminko. Přece jen nechcete toho malého tvorečka, kterého se ze začátku pomalu bojíte přebalit, šťouchnout do ouška vatovou tyčinkou. Tyhle tlusté vám nic takového ani nedovolí! Samozřejmě není vůbec žádoucí se dětem šťourat v uších, ale je dobré jim je po koupání lehce a jemně vysušit. Na to jsou tyhle tyčinky ideální! Super jsou i na ošetřování pupíku. Používala jsem je ale opravdu jen ze začátku, pak jsem zjistila, že při opatrném zacházení už můžu používat ty klasické, tenké. Přijdou mi lepší, sáhnete s nimi krásně i do nosíku.. Pro mě teď už tedy trošku zbytečnost, ale pro novorozence bych je asi pořídila znova.
Nursing Pads neboli prsní vložky nakupuje do výbavy asi taky každá maminka. Neříkejte, že vás neděsila představa mokrých fleků na tričku? Mě teda dost! A tak jsem si pořídila rovnou tři balení - každé od jiné firmy a vy se brzy můžete těšit na článek z rubriky Kdo s koho, kde vám prozradím, v čem jsou které dobré a naopak jejich slabiny, abyste si mohly vybrat to nejlepší právě pro vás. Takže jen ve zkratce - mléko mi moc neutíkalo a teď už neutíká vůbec. Tyhle vložky pro mě tedy byly zbytečně silné. Na obalu se píše něco o anatomickém tvarování. To asi myslí, že jsou kulaté, protože nijak jinak tvarované nejsou nebo jsem to aspoň neobjevila. Tím pádem je i docela fuška správně je umístit, i když pak drží dobře. Jsou velké a silné, takže do sportovní podprsenky vůbec a i v normální byly dost vidět, což mi tedy dost vadilo. Tak možná pro holky s velkýma prsama, které mají s únikem mléka opravdu problém, protože mám pocit, že tohle toho musí pochytat fakt dost.
 
A bohužel největší zklamání jsou pro mě tyhle Bel baby přebalovací podložky. Jsou krásné! Jsou příjemné! A jsou úplně na prd! Samozřejmě jsme museli mít ty s hrošíkama že jo.. Používám je na přebalovacím pultu, kde mi chrání potah přebalovací podložky, protože přeci jen občas něco neuhlídáte a flíček je na světě. Ani nemluvím o tom, že děti nejraději čůrají, když jsou osvobozené od plínky. No a teď v létě nechávám často Tobíka přes den větrat (rozuměj nahatého) a pak pod něj pro jistotu taky dávám podložku. Tyhle ale nejsou nijak prolisované, takže stačí párkrát zakopat nožičkama a všechna buničina je nahrnutá v jednom rohu a podložka je tak v podstatě nepoužitelná. (viz poslední fotka) Navíc docela dost klouže a Tobík na ní tak vesele klouže a putuje po místnosti. Za hodně peněz téměř žádná muzika! Používám tedy jiné, u kterých se to neděje a vydrží klidně i několik dní. Tyhle mám zastrčené ve skříni, že kdyby náhodou někdy ty lepší došly a nebyla jiná možnost.. Je to podle mě naprosto nedomyšlený produkt a víckrát si tyhle podložky rozhodně nepořídím! 
Přebalovací podložka po jednom počůrání a asi pěti minutách šmrdlání nožičkama...

Děkuji Feedu za poskytnutí produktů k testování!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥