neděle 23. srpna 2015

testujeme: Canpol chladící kousátko

Tobíska trápí zoubky. Už od třetího měsíce. Začal být nevrlý, přestal dobře spát, měl průjem a neustále si cpal ručičky do pusy. Pár dnů na to se na dásni objevily maličké bílé tečičky. A bylo jasno! Tobís je pohodář, pláče opravdu jen, když chce dát najevo, že je něco špatně. Klubající se zoubky v kombinaci s tropickým vedrem nám ale daly opravdu zabrat a tak jsem se snažila přijít na způsob, jak mu ulevit, aniž bych do něj musela cpát nějaké léky. Zkusili jsme obyčejná latexová kousátka, která se brzy naučil držet. Pak jsem ale jednou v ruce držela vychlazenou plechovku a on se mi po ní doslova vrhal, a tak mě napadlo, že bych mu mohla zkusit pořídit chladící kousátko..
Vybrala jsem mu zvířátko v kapsičce od Canpol babies. Protože se mi prostě líbilo nejvíc! :)
Zvířátko - v našem případě krabík - je naplněno testovanou vodou obarvenou potravinářským barvivem. Stačí ho vytáhnout z kapsičky a dát vychladit do lednice. Pak zvířátko vložíte zpátky do kapsičky, díky které nestudí děťátko ručičky.
Kromě krabíka je v nabídce ještě fialová chobotnička a zelená žabička.
A Tobísek je z kousátka opravdu nadšený. Dobře se mu drží. Díky kapsičce ho nestudí ručičky, ale na dásních je mu studené příjemné. Navíc pokusy o vyndávání a vracení kousátka do kapsičky rozvíjí jeho motorické schopnosti. Tobík se s ním na čas zabaví a na zoubky zapomene a opravdu mám pocit, že mu ten chladivý pocit, dělá na dásních dobře. Za mě tedy super vychytávka!

Děkujeme Feedo!

2 komentáře:

  1. Teda skoro mu začali ist zubky. Náš už bude mať 5 mesiacov a ešte stále nič. Hryzatko vyzerá zaujimavo, páči sa mi ako sa dá oddelit a ako vyrobca myslel na to, aby dieťatko nechladili rúčky.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :) Také máme kousátko, ale bez kapsičky. Je to dobrý nápad, pokud to najdu v nejakem obchodě, tak to dokoupím. :)
    Děkuji za typ.:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥