středa 13. února 2019

my life: Narozeniny / 28

Dvacet osm let JSEM na tomhle krásném světě. A kdybych měla možnost, tak chci TEĎ napořád! A vlastně pořád je TEĎ, takže je to v pořádku a všechna ta TEĎ od TEĎ až do konce snad budou jen lepší a lepší! Až TEĎ s dětmi konečně žiju, jsem šťastná, spokojená a zdravá. Vždycky tomu tak nebylo, ale udělám VŠECHNO pro to, aby to už tak bylo napořád. Nějak podvědomě jsem už dlouho věděla, že právě tuhle terapii potřebuju ze všeho na světě nejvíc! Jednou se do té minulosti ještě určitě ohlédnu. Za prvé se z vlastních chyb, prožitků a zkušeností učíme nejlépe, vlastně si TO VŽDYCKY musíme odžít sami na vlastní kůži, abychom TO skutečně pochopili... Za druhé bych o TOM ráda pověděla víc i vám, protože jsou TO témata, která jsou velmi aktuální a závažná, přesto se o nich stále spíš mlčí. A pokud můj příběh pomůže jednomu dalšímu člověku, bude TO stát za TO
Ale dnešní článek je o mém netradičním narozeninovém přání, o tom, jak narozeniny vnímám, jak jsem je prožila a co jsem dostala. Chtěla jsem se tu nejdřív rozepsat o tom, jak už narozeniny tolik neprožívám, ale pak bych to pokračování musela smazat. Prožívám je naopak velmi. Ale jinak než dřív! Chci si hrozně moc užít přítomnost všech, které mám ráda. Takže domlouvám rodinné obědy, výlety a různá další setkání s mými příbuznými, blízkými i přáteli. To, že se rozhodnou mi věnovat svůj drahocenný čas, je pro mě to nejdůležitější! 

Jedním z nejkrásnějších dárků jsou jednoznačně zážitky! Moje švagrová mě pozvala na Slovanskou epopej - dechberoucí celosvětově známé dílo Alfonse Muchy - do Obecního domu. Dva dny před koncem výstavy jsem si vzpomněla, že ji nutně potřebuju vidět, splašila jsem ji a ještě jsem se nechala pozvat. Jsem občas společnost za všechny prachy! ;)
Pokud mě sledujete na instagramu, tak víte, že jsem si přece jen letos něco přála. Něco ne tak úplně typického. Přišla jsem za Kamilem s tím, že mám jedno narozeninové přání a když se zhrozil, co jsem si zase vymyslela, ihned jsem ho ujistila, že se jedná o takzvaný "nesobecký dárek"! Je normální, že si v osmadvaceti přejete k narozeninám ze všeho nejvíc toustovač s vyměnitelnými plotýnkami, abyste dětem mohli k svačině dělat tousty nebo wafle? Nakonec jsem ho dostala od rodiny Kamilovy maminky, která se s ním natrápila, protože zrovna u toho mého něco nefungovalo, takže ještě vyřizovala reklamaci. Teď už toustujeme o sto šest, až jsem se ty první dny bála, že toustovač zavaříme a budeme babičku posílat reklamovat znovu. 
A druhé moje přání bylo udělat si velký rodinný výlet, s dětmi a babičkami do cukrárny na dort. Vyšlo to parádně! Do naší oblíbené cukrárny se jezdí vlakem a má velké venkovní hřiště. Zrovna vyšlo i počasí, takže si na něm děti mohly vyhrát. Starší se staraly o mladší a  my měli čas si v klidu vypít kávu a dát si nejlepšího Harlekýna pod sluncem. Ještě teď mě vzpomínka na ten den hřeje u srdce a tak to bude až do března, kdy má narozeniny Tobík a budeme podnikat další rodinný výlet (ale o něm ještě nemá nikdo kromě mě ani tušení!). 
Od ségry jsem dostala knihu, protože letos plánuji překonat čtecí rekord, ale moc to nevypadá - skóre je jedna dočtená kniha a to už je půlka února. Patrik Hartl. Zatím jsem neměla tu čest. Ale jeho smích je tak ikonický a nakažlivý, a jeho knihy tak dobře hodnocené, že už se teď nemůžu dočkat, až na něj dojde řada. Vidím to - i vzhledem k obálce - na nějakou jarně/letní dovolenou. Taky jsem dostala parádní kytku a spoustu sladkostí, které jsem ale už dávno slupla. 
Na moje narozeniny nezapomněly ani holky z Twins-life-blog, které dělají tyhle nádherné náramky. Nosím je neustále na ruce, jsou lehoučké, vlastně o nich ani nevím, ale každou chvíli o ně zavadím pohledem a potěším se s nimi. Nově mi tedy do sbírky přibil náramek "Mom" a mé znamení zvěrokruhu "Vodnář".
A přesně v den narozenin mi dorazil i jeden balíček, který jsem čekala už před Vánoci. Nakonec tak potěšil dvojnásob! A zrovna včera mi došel šampón, takže se nemůžu dočkat dalšího mytí vlasů, kdy už začnu poctivě testovat tuhle krásnou sadu kosmetiky s kozím mlékem a medem z Farmy KozaAle ten nejlepší dárek teprve přijde!

4 komentáře:

  1. Preji vse nejlepsi k narozeninam a hlavne to zdravicko.Rada ctu..a sleduju vas blog.Pokracujte v tom co delate 😉 je to velka inspirace.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárky a jeste krásnější zážitky 👍❤️
    28... Krásný věk... ;)
    Preji dodatečně vše nejlepší, a ať se splní všechny sny ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥