neděle 24. února 2019

my life: Čistota půl zdraví / Úklid domácnosti

Zdravý nemocný. Kdo by neznal tuhle Moliérovu klasiku? Šup a je tu! V jednu chvíli jsou děti zdravé a vzápětí mají horečku. A poslední dobou se mi skvěle daří fakt, že jsme zdraví, zakřikávat. Naposledy jsme doma strávili nekonečných čtrnáct dní plných kašlání a rýmy. Nejsem typ maminky, která by hned s první nudlí běžela k doktorovi, ale po týdnu, kdy dětem neustále lítala teplota mezi 37.5-38°C, a nudlání se nijak nezmírnilo, jsem vyrazila. Naštěstí se opravdu nejednalo o nic vážného a za dalších pár dní s jinými kapkami do nosu bylo vyhráno. Všichni ale víme, jak umí být tyhle chvíle nekonečné. Měla jsem aspoň trošku času vyzkoušet pár produktů značky Linteo na úklid domácnosti a dnes se s vámi podělím o svoje postřehy. Vždyť ono se přece i říká: Čistota půl zdraví! 

Když pak navíc vytáhnete kapesníky, které vám přejí hodně zdraví, nevíte, zda se smát nebo plakat. :)
Jak jsem vám oznamovala na instagramu, mám tu čest být Linteo Ambasadorkou. Letos tedy budeme objevovat, testovat produkty, pořádat soutěže a hlavně vám dávat vědět o všech novinkách.
Už dávno jsem dala sbohem všem hadrům nastříhaným ze starých prostěradel a ručníků. Utěrkám z mikrovlákna se prostě nic nevyrovná. Těch klasických univerzálních mám doma hned několik. Utěrky z mikrovlákna jsou hodně savé, nepouští chloupky, prach a nečistoty chytí do sebe a nerozšmudlávají je dál. Moc se mi osvědčil i vytírací hadr z mikrovlákna. Nemusíte mít strach, že byste si s ním namokřili podlahu víc, než je žádoucí, což se hodí zejména u dřevěných podlah nebo když se vám kolem nohou neustále motají děti.

Tahle Linteo Utěrka na okna a zrcadla vám vykouzlí po zimě na oknech lesk jako blesk. Bylo to moc příjemné a rychlé, výsledek je dokonalý, bez čmouh a těch pár slunečných dní minulý týden mi bylo zaslouženou odměnou. V novém už to tak snadné mít nebudu, tam jsou okna velká a ještě dvojitá... Tím spíš vítám každého šikovného pomocníka s otevřenou náručí.

Utěrka na nádobí z mikrovlákna mě nadchla úplně stejně. Je neuvěřitelně savá, nádobí i dřez se krásně leskne a navíc ještě úplně neuvěřitelně rychle schne. Žádné čmouhy, žádná uvolněná vlákna a chloupkaté nádobí.

Co mi také hodně usnadňuje domácí práce jsou univerzální úklidové vlhčené ubrousky. Já vím, že to není zrovna dvakrát ekologické řešení, když to jen trochu jde, beru hadr, ale jsou situace, kdy jsem za tohle rychlé a efektivní řešení opravdu ráda. Rychlé otření pomalovaného stolku, upatlané kliky a vypínače nebo třeba flek neznámého původu v kuchyni na podlaze nebo zacákané dlaždičky v koupelně...
Máte nějaké úklidové vychytávky? Sem s nimi!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥