neděle 17. července 2011

Balím, balíš, balíme

Pár fotek zachycujících celý tenhle chaos...
Ovšem nezaručuji vám, že to, co vidíte na fotkách si skutečně beru s sebou - mám tu hroznou vlastnost na poslední chvíli si uvědomit, že se mi daná věc až tak nehodí a lepší bude jiná. :-D
Jooo a závidím všem, co si balili kraťásky, sukýnky a šatičky k moři. Já jedu do hor (dobře jen Krkonoše, ale...) - proto ty svetry, dlouhé kalhoty, bunda, ... :-/
Malá ukázka:
dekorativní kosmetika
dlouho jsem se nemohla rozhodnout, nakonec jedou černé a tyrkysové :-)
svetr, mikiny
trička, tílka, košile
šál, šátek
pásky
bunda, sportovní tříčtvrťáky
ostatní nezbytnosti :-)
(čelenky, gumičky, náušnice, skřipečky, řetízky...)
Samozřejmě sebou mám i pár letních věcí - kraťasy, sukni, šaty - ale obávám se, že na ně bude chladno...

Moc děkuji za vaše milé komentáře u předchozích článků, děláte mi tím ohromnou radost! :-)

3 komentáře:

  1. Pěkně si to užij, na horách je taky krásně! Já si vždy beru sebou milion věcí a pak nosím stejně jen polovinu z toho. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si to tam.:) Jinak sbaleno máš poměrně dobře. :) Já mám vždycky chaos a třičtvrtě z toho vždycky stejnak nenarvu do kufru tak to nechám doma. :D

    OdpovědětVymazat
  3. užij si to a i já si myslím,že na horách to bude super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥