úterý 3. ledna 2012

the best of 2011 - top 3 cosmetic products

Ráda bych vám představila tři produkty, které mě v minulém roce nejvíce překvapily a zaujaly svou kvalitou a účinností.

L´ORÉAL PARIS TRIPLE ACTIVE - Čistící pleťové mléko pro rovnováhu pleti
Asi největší úspěch loňského roku. Konečně jsem objevila mléko, které perfektně odlíčí i voděodolný make-up, nevysušuje pokožku a hlavně mě z něj nepálí oči!!! Tohle balení je už moje třetí a už NIKDY nechci nic jiného! /Nevím, co bych dělala, kdyby se přestalo vyrábět... :-o/
Stojí kolem stovky a je běžně k sehnání v drogeriích.

BOURJOIS PARIS VOLUME FAST & PERFECT - Rotating MASCARA
Když jsem poprvé slyšela o téhle rotační řasence, netušila jsem, že se tou rotací myslí skutečná rotace. Čekala jsem ohebný kartáček, nějaký zvláštní tvar... , prostě cokoliv kromě toho, že se to bude opravdu točit. Řasenku jsem vyhrála a byla jsem šťastná, že mám první dárek pro někoho k Vánocům, protože jsem ani nedoufala, že by něco bylo lepší než moje Yves Rocher - 360° LENGHT MASCARA, kterou jsem objevila začátkem roku 2011. Když však rotační řasenka dorazila a já ji vybalila, první, čeho jsem si všimla kromě větší velikosti a hmotnosti, bylo tlačítko ON a OFF. Byla jsem dost v šoku a musela jsem ji vyzkoušet! Stala se během pár vteřin mým úplně nejoblíbenějším kosmetickým produktem. Nejen, že je to super hračka :-D, ale navíc se umí točit na obě strany, takže bez problémů krásně natočí a pročeše řasy obou očí! Navíc je kartáček bezvadně řešený i na líčení bez rotace - kdyby vám náhodou došla baterka. :-D /ta se dá vyměnit!/
No pokud jste ještě neviděli rotační řasenku v akci, určitě stojí za to si ji jít někam omrknout. ;-) Mě osobně by nejvíc zajímalo porovnání téhle řasenky s řasenkou F&F, kterou mnoho blogerů označilo za nejlepší - například Pavlína Jágrová.
Řasenka stojí tuším něco kolem čtyř stovek a budete muset trošku zapátrat, protože Bourjois nemají, bohužel, úplně všude. :-/

VICHY NORMADERM - Active anti-imperfection concentrate
To je prostě malý velký zázrak, u kterého není třeba dlouhého komentáře. Díky vzorečku, který jsme dostaly už nevím kde, jsem tenhle "antipupíkový koncentrát" mohla vyzkoušet a ihned jsem věděla, že bez něj už nechci žít. :-D No vážně! Pupínek stačí večer zakrýt maličkou kapičkou a ráno je tentam. Je to to nejlepší a nejúčinější, co jsem za svůj život viděla a zkusila. Na pupínky a podobné věci jsem nikdy netrpěla /udělá se mi sem tam nějaký jednou za čas/, takže nevím, jestli tento přípravek dokáže pomoc někomu s hodně problematickou pletí, ale věřím, že ano! :-)
Za kvalitu se však v tomhle případě platí tvrdou měnou! :-D 15ml seženete v lékárnách okolo 400,-. 15ml se může zdát málo, ale věřte, že to jentak nevypotřebujete. Na pupínek stačí nanést opravdu trošičku. Navíc má tuba dokonalý tvar - zúžené hrdlo - , díky kterému se vám nestane, že byste na jeden pupínek vymáčkli půlku přípravku. :-)

Máte zkušenosti s některým z těchto výrobků? 
Budu moc ráda za vaše postřehy a názory! :-)

2 komentáře:

  1. Loreal mám ráda a to mléko je fajn. Vich už chci zkusit hodně dlouho, tak si ho konečně koupím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám zkušenost s ničím, ale zaujal mě ten přípravek od Vichy, protože jsem na Vichy četla i do st negativ, ale tohle mě moc láká, když tedy píšeš, že to opravdu funguje!! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥