sobota 14. ledna 2012

perfect sweater ?!

mám ohromnou radost, že vás sem chodí čím dál tím víc a moc děkuji za vaše milé komentáře :-)
nemám moc čas, šprtám se :-) takže jen taková rychlovka - v hlavní roli já, moje zimní - porcelánová pleť-, mistrně skryté kruhy pod očima a nový svetr, který mi přinesl Ježíšek :-) k tomu se váže dlouhý příběh o hledání ideálního - z dobrého materiálu, teplého zimního svetru, dostatečně dlouhého a za cenu, která by mě nepoložila na lopatky. a tak jsem šla rovnou za nosem a došla jsem do C&A, kde jsem nebyla asi dva roky a co jsem nenašla - dokonalý svetr a ještě k tomu ve svetrové (předvánoční) akci! no je v podstatě dokonalý, až na to, že je jednosezónní - budou se na něm dělat takový ty cucky... :-/ jenže to bych za tu cenu chtěla už opravdu moc...

Líbí se vám? :-*


2 komentáře:

  1. pořiď si odžmolkovač a cucky tam mít nebudeš :P ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lenda: dík za skvělou radu! :-D škoda, že tyhle věcičky jsou ve finále na prd...

      Vymazat

Děkuji ♥