sobota 7. ledna 2012

Chloé

Miluju to balení, miluju ten flakón, miluju tu VŮNI!
A doufám, že budete jen souhlasit. :-)

8 komentářů:

  1. balení je úžasné, ale bohužel mě vůbec nevoní :((( což mě docela mrzí ...

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný flakónek. Ale nevím, jak voní, musím jít očuchat do parfumérie :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja ju mám tiež!!! a zbožňujem ju :)

    OdpovědětVymazat
  4. souhlasím se vším, bude to můj příští parfém!!

    Fashion&Chocolate

    Elle ღ

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný flakon, bohužel mi nevoní :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ten flakon se mi vždycky líbil, ale abych řekla pravdu ještě jsem k ní nečuchala.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný flakon a určitě hezky voní. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥