čtvrtek 28. června 2012

the roommate

Všechny zkoušky jsou za mnou a tak mám po dlouhé době opět čas věnovat se i zábavnějším věcem - flákat se. :-D Asi po čtvrt roce jsem viděla film - celý, bez přerušení, v klidu... Spolubydlící pro mě byl jasnou volbou! Drama je můj nejoblíbenější žánr - příběh lidí jako jsme my samy okořeněný o nějakou nezanedbatelnou okolnost. V oficiálním popisu píší, že se dokonce jedná o horor, ale já bych tak silná slova nevolila. Pro mě to klasické psychologické drama navíc dost průhledné, takže se není čeho bát. :-)
Navíc mě opravdu lákalo obsazení. I když mám tendenci Leighton neustále vidět jako Blair, ve filmech se mi líbí a v tomhle obzvlášť! Podle mě ji to dost sedlo a byla hodně přesvědčivá. Zarazilo mě jak moc si jsou obě hlavní postavy podobné - vzhledem, což byl ale nejspíš záměr. :-)
Oficiální info i názory dalších naleznete ZDE.
Film je celkem povedený - tedy za mě takový lepší průměr na deštivé odpoledne ideální!

+ obsazení a herecké výkony
+ zajímavé záběry

- od začátku jsem tušíla, jak se děj bude vyvíjet - žádné velké překvápko :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥