úterý 28. srpna 2012

200

Blog jsem založila pro sebe a svou kamarádku, naštěstí jsem ale rychle pochopila, že ona mou radost ze sdíleného prostoru nesdílí, nemá čas... Přetvořila jsem ho tedy ve svůj vlastní virtuální prostor, můj fialový svět. Ze začátku to byl spíše deníček a moc dobře si pamatuji na radost a zároveň i rozpaky z prvních čtenářů - chci vůbec, aby to někdo četl? Jak čas plynul, měnilo se nejen moje já, ale i můj přístup k blogu. Už to není jen deníček a začínám si uvědomovat jeho moc. Já a mých 200 čtenářů - přes GFC, pro mě neskutečné číslo - asi nezměníme svět, ale můžeme si ho navzájem dělat lepším! :-)
DĚKUJI VÁM!

7 komentářů:

  1. Gratulace, ačkoli jsi těsně na hranici, tak jsem tě nominovala na Blog Awards neb si myslím, že si zasloužíš víc čtenářů:

    více zde:
    http://katushkaa.blogspot.cz/2012/08/blog-awards.html

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji Mar! :) Já sem včera dosáhla mé první 100ky a nyní vidím, že to má cenu a , že má práce vážně byla vynaložená dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc moc moc děkuji!!! díky vám má to, co dělám smysl ;-)
    Bí: to víš, že se to má cenu! a jakou! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zasloužíš si to ! :)
    A přeju tolik dalších úspěchů ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥