neděle 31. března 2013

31. 3. 2013

Taky krabičku s lékama vždycky otevřete na straně, kde je návod nebo je to jen moje prokletí? Už jsem se radovala, jak jsem pěkně odolala, ale zima nebere konce a tak mě to nakonec semlelo. Začala se mi rozjíždět angína (na ty já jsem expert!), ale snad se mi to podařilo zarazit... (na to už taky začínám být expert :-D) No a místo toho, abych využila všechen ten volný čas doháněním restů do školy, koukám na seriály a filmy, čtu časopisy, pohádky a jím na co přijdu :-/

4 komentáře:

  1. zima konec nebere, ale já jsem furt zdravá (ťuk,ťuk,ťuk)
    snad se brzy uzdravíš!:)
    čoko mušličky jsem měla vždycky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky vždycky raději koukám na filmy, nebo seriály:D nejsi sama:) komu by se chtělo dělat něco do školy, že:D

    OdpovědětVymazat
  3. I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored material stylish. nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike.

    Have a look at my page - ロレックススーパーコピー

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥