sobota 9. března 2013

Snídej sám...

články s fotkama jídla mají na blogu velký úspěch. divíte se? já trošku jo, ale nemám vám to za zlé ;-) nicméně takovéhle fotky v nás podporují chuť k jídlu, takže není radno je na blog dávat často - ještě byste mě mohli nařknout, že vám kazím postavu. navíc jídlo opravdu nefotím denně (i když mám v hlavě takový jeden nápad...), takže by na nějaké pravidelnější články ani nebyl materiál. tohle je moje "sbírka" zhruba od začátku roku :-)


DOBROU CHUŤ!
 

7 komentářů:

  1. Mnam mnam - fotky s jedlom su proste super. Mam ich rada, je to dobra inspiracia a clovek casto objavi vselico nove :)

    OdpovědětVymazat
  2. néé samé dobrůtky, to mi nedělej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Docela se mi sbíhají sliny :D Na noc to není dobré! :) Krásně vypaají řízečky a šunka! :)

    OdpovědětVymazat
  4. mnam ja jsem nejvic na sladke!:)
    ale vsechno vypada dobre!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Seems so delicious and healthy !!!!


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpovědětVymazat
  6. článek měl úspěch! bezva! :-) děkuji za krásné "hladové" komentáře :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥