pondělí 18. března 2013

It is never too late

Dneska jsem úplně náhodou našla tyhle fotky, které jsem pořídila už před několika týdny a je mi líto vám je neukázat. Je to vlastně new in článek s menším zpožděním.
Když už mám konečně pořádné štětce, musela jsem si pořídit i něco na jejich údržbu. Zvolila jsem Daily Makeup Brush Cleaner značky Sephora. Jelikož je to můj první přípravek na čištění štětců (ostatní jsem dosud prala šamponem), nemůžu posoudit, jak moc je dobrý, ale určitě o něm brzy napíšu něco víc. :-)
Neodolala jsem ani výprodeji kosmetiky F&F made up. Ceny byly (a věřím, že stále jsou...neváhejte!) velice příznivé, takže jsem původně zamýšlela o dost větší nákup. Nakonec jsem v rámci šetření (a snahy dodržet předsevzetí: Nekupuj blbosti!) odešla jen s rozjasňovačem Galaxy shine.
A umělé řasy od essence jsem nutně potřebovala na nějakou akci. Do teď mi leží nevyužité v šuplíku - dvoje :-D No, možná zkusím vymyslet nějaké "řasaté" líčení.

5 komentářů:

  1. taktiež som si už dávno kúpila umelé mihálnice a nikdy som si ich nedala :D

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. som zvedavá na tie mihalnice ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si taky koupila řasy a ještě jsem je neuplatnila :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za komentáře! koukám, že umělé řasy jsou nevyužité nejen u mě... tak s tím by se mělo něco udělat! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥