úterý 17. listopadu 2015

recenze: Cannaderm Capillus šampon s kofeinem proti nadměrnému vypadávání vlasů

Vlivem hormonů bývají v těhotenství vlasy bohatší, lesklejší, za to po šestinedělí nastane období, kdy se při každém pohledu na hřeben orosíš. Vlasy padají a padají a ty už se začínáš smiřovat s tím, že se jednoho rána probudíš plešatá.. 

Je to normální jev, samo se to časem zastaví, srovná a brzy začnou rašit babyvlásky. Já jsem se ale rozhodla neponechat nic náhodě a začala jsem testovat šampon, který by měl nadměrnému padání vlasů zabránit. Cannaderm Capillus šampon s kofeinem obsahuje léčivé konopí a další účinné látky jako je kopřiva, levandule a zázvor. Trik je v tom, že kofein stimuluje prokrvení pokožky a spolu s kopřivou a zázvorem přispívá ke zlepšení výživy vlasové pokožky a vlasových váčků. Dlouhodobým používáním tak lze omezit nadměrné vypadávání a zlepšit vzhled a celkovou kondici vlasů. A navíc je to český výrobek!
Zní to skvěle, vypadá to skvěle, ale já jsem si s ním umyla hlavu asi jen třikrát a naposledy s velkým sebezapřením. Strašně mi vadí jeho silný "zápach", vůně směsi kofeinu a konopí, která se dost fest vsákne do vlasů a je hodně intenzivně cítit. Hned jsem si musela stáhnout vlasy do culíku a stejně se mi první den po umytí dělalo pořád špatně. V té kombinaci s kofeinem je to vážně síla! Až jsem ve finále usoudila, že mi to za to nestojí. (Není to teda jen tímhle produktem, konopné aroma mi nedělá dobře obecně!)
Nejdřív jsem recenzi nechtěla psát, protože bude asi celkem nic neříkající. Jenže i tohle je názor na produkt a znám spoustu lidí, kteří mají stejný problém, tak proč o tom nenapsat?! Nemůžu tedy úplně posoudit, jak moc dokáže omezit vypadávání vlasů a vlastně ani nejsem přesvědčená o tom, že by mi nějaký takový produkt v téhle situaci pomohl. Vypadávání vlasů po porodu má hormonální původ, objeví se a stejně tak najednou ustane. Produktům z konopí ale moc fandím a věřím, že na kvalitě vlasů by se jeho používání projevilo.
Máte nějaké zkušenosti s produkty, které obsahují konopí?

2 komentáře:

  1. Já nemám žádné zkušeosti s konopnou kosmetikou, ale pokud na tenhle šampon narazím, tak si ho určitě koupím. Ted mě to padaní vlasů vážně hodně trápí.
    Díky!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mě šampón moc voní :) ode dneška ho zkouším, mám hodně kosmetiky,jako například Paul Mitchell, přípravky z keratinem,atd. I jsem používala Alpacin C1 s koffeinem... no,asi se mi to stalo s užívání dlouhodobých antibiotik... takže pokud mi za měsíc nevypadnou (nebo jen minimalně) vlasy, dám vědět, :) a snad za pár let se budu moct pochlubit s těmi nejkvalitnější, nejhezčí, nejvonavější, dlouhou hřívou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥