sobota 7. listopadu 2015

BABY BLOG: Tipy na vánoční dárky / Milý Ježíšku

Tobískovi bude o Vánocích něco málo přes devět měsíců. Co by si takové miminko mohlo ke svým prvním Vánocům od Ježíška přát?
U nás to letos - jako ostatně každý rok - nebude o dárcích, ale především o tom, že se sejdeme jako rodina u jednoho stolu a strávíme spolu krásný večer. Jiskřičky radosti v Tobíkových očích zažehnou stejně asi spíš světýlka a ozdoby na vánočním stromečku. Ale pár dárečků pod stromečkem mít bude a protože si často maminky malých miminek neví rady, tady jsou moje tipy:

Knížky
Knížky jsou moje slabost! Už jsem několikrát psala, že je ráda dostávám a ještě raději dávám. I letos jich k nám Ježíšek několik přinese. Ale kdybych měla vybrat z těch dětských jednu, která mě za poslední dobu opravdu chytla za srdce nejen příběhem, ale i nápadem, jak hravě trávit více času s dětmi, a jejíž autorky jsem navíc měla tu čest poznat osobně, vítězí Pohrátky


V knížce najdete nejen krásné pohádkové příběhy, v nichž budou vaše děti s pavoučkem Vinckem objevovat svět, za každou pohádkou vás navíc čekají tipy na různé aktivity. Autorky se tak snaží rodiče podpořit, aby si našli nejen více času na čtení, ale hlavně více času na děti! Knížka je navíc protkaná nádhernými ilustracemi, které budou rozvíjet fantazii vaší, i vašich dětí.
"Příběhy jsou velmi různorodé, něco je však přeci jen všechny spojuje – hrátky se slovíčky, zvukomalebnost, poznávání zvuků, slov a vět z různých jazyků, láska ke všemu a všem.
Za každou pohádkou najdete pavučinku nápadů, sadu inspirativních aktivit k příběhu."
Knížka je také určená pro starší děti, ale já čtu ráda Tobískovi už teď. Někdy vydrží jen chvilku, někdy déle, ale je pro mě důležité, aby měl ke knížkám vztah. A také je to hlavně o těch chvílích, které trávíme spolu. Myslím, že v téhle knížce si najdeme něco teď a některé aktivity budeme dělat až později, prostě s ním poroste a o to radši jí snad bude mít.
Brzy se s vámi podělím i o fotografie ze křtu téhle nádherné knížky. Jednu jsem od Páji a Máji dostala pro vás! Brzy se tedy můžete těšit na soutěž o Pohrátky s věnováním, z čehož mám nesmírnou radost! 

Dál doporučuji nápadité knihy a leporela z nakladatelství Běžíliška. My si brousíme zuby na již druhé vydání Ferdinanda a později i na Vynálezárium.

Dřevěné hračky
Dřevěné hračky prostě mají své kouzlo. Já preferuji ty, které navíc podporují rozvoj dítěte. Zatloukačka je sice oficiálně vhodná až pro děti od jednoho roku věku, ale věřím, že si s ní společně užijeme spoustu zábavy i o pár měsíců dřív. Princip je jednoduchý - dítě dřevěnou paličkou zatlouká barevné kolíky, poté stačí zatloukačku jen otočit a může pokračovat z druhé strany (učí se tak nejen jemnou motoriku, ale i barvy, příčinu a následek, logiku atd.). Byla jsem svědkem toho, jak tahle hračka zabavila roční dítě na několik desítek minut. A navíc ho připraví na "výpomoc" tátovi v dílně ;)
Kromě BigJigs dělá úžasné dřevěné hračky s přidanou hodnotou i Plan toys nebo Vilac. A o jednu takovou si budete na blogu moci brzy zasoutěžit.
Na feedo.cz navíc stále probíhá akce Týdny hraček, kde jich spoustu můžete pořídit až se 47% slevou!

Pokud vás zajímají další tipy na vánoční dárky, na facebooku blogu s vámi často nějaké sdílím. Dejte vědět, zda by vás zajímaly i nějaké další tipy a já pro vás ráda ještě nějaký článek napíšu.
Krásný víkend! 

P.S. Velká vánoční soutěž bude startovat už příští týden a vy už asi trošku tušíte, na co se můžete těšit, tak ať vám nic neuteče!

1 komentář:

  1. Ta dřevěná hračka Zatloukačka je skvělá! Děti si s ní vždy vyhrají :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥