sobota 6. května 2017

event: Dětský festival mini květen 2017 / Můj výběr

Už příští víkend (od pátku 12.5. do neděle 14.5. 2017) se bude konat již třetí dětský festival mini, tentokrát v novém, bezbariérovém prostoru Hala C Balabenka, kde se představí více jak 75 značek z České a Slovenské republiky.
Proč a pro co mířím na mini festival já? Především se chci pokochat a inspirovat všemi těmi krásnými věcmi, protože mi přijde, že nabídka je čím dál tím lepší a vybírat bude tím pádem čím dál tím těžší. Miminko čekáme každým dnem, tak pevně doufám, že mi ještě dovolí na festival vyrazit. Konec konců by akorát ošidilo samo sebe o nějaký ten stylový kousek do výbavičky. ;)
Kanadská značka Attitude, kterou má babystart ve svém sortimentu, mě zaujala především díky svým krásným a hravým obalům. Je bio/eko a věřím, že bude jemná a šetrná nejen k přírodě, ale i k pokožce mých dětí. Moc ráda bych ji vyzkoušela.
Tuhle značku jsem objevila právě díky mini festivalu. Překrásné oblečky a stylové doplňky tvoří dvě nadané sestry. Moc se těším se na jejich nabídku. A kdyby se nám přece jen narodila holčička, nějaké ty šatičky jí hned pořídím.
Rozkošné králičí a bambi overálky, krásné podkolenky se zvířecími vzory.. 
Houpací prkno už není Houpací prkno ale UTUKUTU! A navíc má v nabídce nové houpačky. Moc se těším, že všechny Spectra uvidím na vlastní oči.

meander
Kniha Dům myšek včetně myších figurek bude jistě hit. Rádi bysme se s nimi také konečně seznámili.


mia kohlerova
Originální tvorba téhle fotografky mě oslnila. Moc ráda bych její fotografie viděla naživo.

mimimo
Krásný, promyšlený rostoucí nábytek, který mě zaujal už před nějakou dobou, do teď jsem však neměla tu čest. Do dětského pokoje o něčem podobném pro Tobíka uvažuji.

mimmo
Sama sobě bych chtěla udělat radost nějakou trendy maminkovskou kabelkou.

mmmoje
Krásné designové látky a ještě krásnější sortiment pro miminka a děti. Nová kolekce Sen krále je pohádková a kouzelná. Zaujala mě spolupráce s iffi, která z látek od Martiny našila nádherné kalhoty a kraťasy pro malé prince a krále. Obzvlášť se ale těším na šaty a sukně pro maminky, tak snad nezmizí moc rychle.

omnifera
Asi každá maminka, která propadla kouzlu šátkování, touží po tom si omnifera šátky alespoň prohlédnout a osahat. Je to takový můj sen, tak uvidíme, jestli si ho budu moci někdy splnit.
pinwheels
Rosa Mitnik - To je moje aneb knížka, která (pevně doufám) bude naše druhorozené provázet od narození až do školní lavice.

rak
O slovenské obuvi pro děti jsem už na blogu psala. Tentokrát bych chtěla okouknout jejich sortiment na léto, takže pevně doufám, že RAK na mini přiveze pořádnou zásobu sandálků.

To je tedy můj malý skromný seznam značek a produktů, které mě nějakým způsobem oslovily už předem. Ale úplně nejvíc se těším na to, co zůstalo ještě neobjevené. Pevně doufám, že mě tam uchvátí něco, bez čeho nebudu moci odejí, úplně neplánovaně.
A co vy? Chystáte se na mini? Máte mezi prodejci své favority?

1 komentář:

  1. Držím palec, ať si festival užiješ!!!

    Hodně zdraví a spokojenost na všech frontách. A děkuju.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥