pondělí 1. května 2017

otevíráme: BOX4BABY / První finský box pro maminky a miminka v Česku

Dnes bych vám ráda představila novinku na českém trhu, první finský box pro maminky a miminka v Česku - BOX4BABY. Vše o boxu včetně jeho původu, tradice a obsahu se dozvíte ve videu. Jedná se o praktický dárek do výbavičky pro miminko a jako maminka, která měla tu čest být jím obdarována, můžu potvrdit, že se mi tenhle nápad moc líbí. Box mi velice usnadnil přípravu na miminko a jsem nadšená z jeho multifunkčnosti - postýlka krabice u nás bude letní hit! ;) 


box4baby obsah mujfialovysvetblog
Kromě prémiového boxu, jehož obsah vidíte na obrázku, a podrobně jsem ho pro vás zdokumentovala ve videu výše, a který se nejvíce podobá finské předloze, jsou v nabídce ještě další tři. Dvě levnější (pro maminky dostupnější) varianty - Základní box4baby a Standardní box4baby - a speciální BIO box4baby. Mateřský balíček, který obsahuje produkty z přírodních materiálů a navíc v něm naleznete např. šátek na nošení miminka.
prémiový box4baby obsah video mujfialovysvet.cz
Pokud vás balíček zaujal, více aktuálních informací se o něm dozvíte na facebookové stránce box4baby nebo instagramu. Mám totiž informaci, že by se měl časem obsah boxu začít proměňovat např. podle ročního období. 

Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli vás box zaujal? Potěšil by vás? Líbí se vám jeho obsah? Co byste na něm případně změnili?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥