středa 17. května 2017

my life: Týden do porodu

Do oficiálního termínu porodu už zbývá jen týden.. Co na tom, že jsem myslela, že touhle dobou bude miminko už na světě. Tohle si člověk (naštěští) nenaplánuje. A tak jsme dál napnutí jak kšandy, plní očekávání, natěšení, nervózní a vzájemně se nekonečně milující. 


Denně se dojímám. Můj malý chlapeček bude brzo velký bráška. Nezmění ho to? Tobík je dítě za odměnu, vysněné a milované. Umí lásku nejen přijímat ale i rozdávat. Například včera jsem ho uspávala a on mě zničehonic začal hladit po vlasech a povídá: "Maminko, jsi hodná." Bylo to tak něžný, krásný a upřímný. Zvládla jsem mu jen poděkovat a říct, že je taky hodný a pak už jsem jen polykala slzy dojetí. Když jsem se to snažila převyprávět Kamilovi, rozbrečela jsem se jak želva. Je dar mít v životě takového krásného človíčka, moci s ním denně být a čerpat z toho, jak krásně umí proplouvat životem - jako Ryba. Miluju ho nadevše! Vroucně si přeju, aby naše druhé dítě bylo taky tak skvělé, bezproblémové, čilé, přátelské a milé, aby se vzájemně milovali a byli si navzájem oporou. 
Teď mi tedy víc než cokoliv běhá hlavou, co bude Tobík na miminko říkat? Ví o něm, těší se, ale zatím je to pro nás všechny tak trochu nereálné, miminko si spokojeně plave u maminky v břiše. Ale co až se narodí a bude dostávat naší pozornost, lásku a péči? Naštěstí jsem poučená už z prvního těhotenství, kdy nás všichni strašili prvním posledním - jak se nevyspíme, jak už nikdy nebudeme mít klid, čas a bůhvícoještě... A my jsme tu jeden pro druhého. Od začátku nemáme jediný problém s ničím. Tak je vůbec důvod pochybovat, že by to tentokrát mělo být jinak? NE!
V záchvatu předporodní přípravy jsem mu dnes ostříhala vlásky a myslím, že to na první pokus dopadlo dost dobře. 

PS.: Tašku do porodnice už mám sbalenou, Tobík si tu svojí odnesl vedle té mé, asi abych na něj nezapomněla, až budu odjíždět (další doják!). Snad brzy zvládnu sestříhat video.

A ještě aktualizovaný seznam z minulého týdne:
přežít první trimestr ✓
vybrat jméno pro miminko ✓
vybrat porodnici ✓
vydržet nenechat si říct pohlaví miminka ✓
pravidelně se mazat ✓
připravit Tobíska na příchod miminka ✓
pořídit nábytek do dětského pokoje/ložnice ✓
smontovat skřínky z Ikea ✓
vymýt auto a připravit autosedačku pro miminko ✓
kočárek ✓
výbavička pro miminko (vanička, houpačka, plenky, látkové pleny, lanolin, ..více ve videu o výbavičce) ✓
nakoupit poporodní výbavu (vložky, síťované kalhotky, kojící košile, ..) ✓
sbalit tašku do porodnice
sbalit tašku pro Tobíka 
vyprat dětské oblečky ✓
vyžehlit dětské oblečky

dětský pokoj ✓
ložnice
praktický lékař, EKG ✓
zubař ✓
brát pravidelně magnesium X
návštěva porodnice

ušít rychlozavinovačku pro miminko ✓
ušít hnízdo pro miminko X
pořídit dárek od miminka pro Tobíska
jarní úklid
udělat záhonek a zasadit semínka
vyplenit ultrajedovaté rostliny ✓
pískoviště pro Tobíka X
ergonomické nosítko X
těhotenské focení
těhotenská masáž X
porodní plán ✓
cvičit s Aniballem, masírovat hráz
dochodit s Tobíkem jarní kurz plavání ✓
zajít si na pizzu a výstavu The Bodies ✓ X
natočit video o prvním těhotenství
natočit video o porodu
natočit videa o výbavičce ✓ 
matrika
užít si v co největší pohodě poslední měsíc těhotenství a maximálně si užívat Tobíka!!!!!
PŘIROZENÝ POROD BEZ KOMPLIKACÍ A ZDRAVÉ MIMINKO

2 komentáře:

  1. Ten čas tak hrozně letí, nedávno jsi oznámila těhotenství a už se blížíte do finále. Tobík bude skvělej bráška :) Držím palce u porodu, ať jde vše tak jak má :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥